Endelig en tur ut

Etter å ha vært hjemme i Maaaange dager så var det på tide med en tur. Siden jeg har vært ganske dårlig en god stund nå så ble ikke turen så lang, men bare det å komme seg ut er jo veldig godt for både kroppen og hodet. Så jeg fikk med meg samboeren min på en koselig rundtur. Vi møtte den søte pusejenta som bor borti her. Hun er så kosete og sosial. Også så fluffy! Jeg har lyst på en pusekatt som jeg kan sitte å kose med. Maybe one day.

Som dere ser så ble det en del bilder på dagens lille tur. For selvom turen var liten så var det ganske mye å ta bilde av. Nå som høstfargene så vidt har begynt å komme frem er det som å se naturen helt på nytt. Naturen er i endring hele tiden og nå er det på tide å få frem alle høstfargene.

Humlene var også å få øye på. Faktisk var det ganske mange av dem. De jobber for harde livet på de få blomstene som er igjen. Så vakre skapninger. Selvom jeg er litt redd for at de skal komme for nærme meg så er de veldig søte. Selvfølgelig måtte jeg ta et par bilder av dem, uten å forstyrre dem så klart! Mulig jeg tar med meg kameraet ut en dag og får tatt noen bilder med det. For det fungerer delvis enda. Jeg fikk tatt et par fine bilder av en nydelig fugl som var utenfor stuevinduet. Bare så synd jeg ikke får vist dere bildene. Hvertfall ikke helt enda. Jeg trenger en pc først. Når jeg har en pc så skal dere få bildene fra akvariet i Bergen også. Jeg tok noen veldig fine bilder av pingvinene bl.a.

Det var hvertfall bildene fra vår lille rundtur i det fine været. Kroppen min er på bedringens vei. Hvis jeg får til en liten tur hver dag så kanskje jeg klarer å komme meg til psykologen på fredag også. Det er jo siste timen min der så det ville jo vært veldig fint å fått kommet meg dit. Vi får vente og se hva kroppen min klarer, men jeg krysser fingrene for at jeg klarer turen.

Følg gjerne bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg