En veldig positiv overraskelse

I går kveld fikk jeg en skikkelig koselig melding. Jeg hadde nemlig vunnet et stort påskeegg på REMA 1000 her nede. Så i dag var vi å hentet det. Det var så uvirkelig at jeg sendte melding tilbake og lurte på om det var virkelig. Etter å ha sett på facebooksiden dems så skjønte jeg jo fort at dette ikke var noe lureri. Der hadde dem altså tagget vinneren og navnet mitt lyste i blått mot meg. Det var også da vi var nede og fikk kjøpt godteriet til den giveawayen jeg har på bloggen/facebook gruppen.

Når vi kom hjem var jeg egentlig ganske utslitt og magen min begynte å gjøre vondt igjen, men jeg måtte jo se hva som var inni dette egget. Så jeg lukket det opp og gikk igjennom alt som var der. Og her er det jeg fikk.

Det så ikke ut som det var så mye når jeg så på bildet, så når jeg åpnet opp og kikket igjen så ble jeg ganske overrasket. Jeg kommer til å dele det med samboeren min, men også legge noe bort. For I april så skal vi jo ikke spise noe med sukker i det hele tatt. Så da har vi vel ganske mye godteri når 17. Mai kommer. Jeg kan hvertfall si helt sikkert at vi ikke trenger å kjøpe noe godteri på en god stund for her var det nok for flere måneder fremover.

Som om ikke det var nok så kjøpte jeg 2 store sjokoladeplater, men det skal jeg også legge vekk sånn at jeg kan bruke det til baking en gang. Det er jo ikke akkurat sånn at sjokolade går ut på dato med det første. Og det er veldig kjekt å ha melkesjokolade liggende til en dag man har litt ekstra lyst til å bake.

Så det var jo en ekstra fin overraskelse og en ekstra fin dag når jeg fikk hentet påskeegget jeg vant. De tok et bilde av jeg hentet det, men jeg har ikke sett det på nettet. Om det kommer på nettet så kan jeg sikkert dele det her på bloggen. Nå har dere hvertfall fått sett hva jeg var så heldig å vinne. Man tror jo aldri at man får noe, men plutselig er det ditt navn som står som vinner. Det kan jo skje hvem som helst.

Har du vunnet noen gang? I såfall hva?

Følg bloggen på facebook HER

6 kommentarer
    1. Gratulerer. Mye godt der men lurt at du vil spre litt til seinere. Vant to flaxlodd på radioen engang men uten gevinst noen småpremier på lotto og hest opplever jeg av og til. Forresten så vant jeg en sekk med matvarer på tombola en gang på tidlig 1980-tallet. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg