En vakker tur

Da var jeg hjemme fra en veldig lang tur. Jeg har vært borte i 2 timer og det har vært helt fantastisk, men jeg kjente at det var på tide å komme seg hjem igjen nå. Magen begynner å bli skikkelig sulten så det blir nok ikke lenge før jeg setter i gang med middagen, men først skal jeg sitte ute i hagen her og blogge litt for dere. For jeg har jo vært på tur og det betyr jo nytt innlegg med masse bilder. I tillegg har jeg en video som går ut på fredagen, men la oss hvertfall se på bildene fra turen.

Det var en veldig vakker tur, men nå gleder jeg meg bare til å slappe av og få i meg noe middag snart. Også tenker jeg at det blir en rolig dag videre. Kanskje litt jobb for jeg har lyst til å se hvordan videoen blir når jeghar fått satt den sammen.

Om du ikke vil gå glipp av neste youtubevideo så burde du følge youtubekanalen min. Linken finner du under her sammen med andre linker. Også ligger det jo tidligere turer der inne om du ønsker å se hvordan jeg filmer og hvilke turer jeg allerede har vært på.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

2 kommentarer
    1. Det var koselig at du hadde en fin tur i dag. I ettermiddag gikk jeg til Majordammen i Skoger litt sør for Drammen. Har vært der før så det ble en fin tur, ikke så mye folk men det er fint og sykle der. Fine skogsveier langt unna biltrafikk. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg