En tur ut

I stedenfor en tur i skogen så tok vi en tur ned i butikken. Jeg må si at i dag var det virkelig varmt ute. Det var deilig å komme seg ut, men ikke like godt for samboeren min. Også var det kanskje litt vel varmt å gå tur midt på dagen. Det var skikkelig synd at jeg sovna på morgenen og ikke fikk gått tur da. Da hadde det sikkert vært perfekt temperatur ute for samboeren min også.

Når vi kom hjem så føltes det ut som om blodet mitt kokte inni meg. Så jeg gikk rett i dusjen for å kjøle meg ned. Det trengte jeg virkelig etter den turen. Hodet mitt holdt på å eksplodere. Etter en dusj føltes alt så mye bedre. Jeg satt meg ned i stua med is og vannmelon og satt på tv. Her har jeg sittet siden det. Jeg bare slapper helt av.

I morgen er det en nye time hos psykologen. Det betyr altså mer gåing og en lang busstur til Jessheim. Heldigvis er ikke det før i morgen så jeg kan slappe av og nyte stillheten her i stua frem til da. Forhåpentligvis er kroppen og hodet klar for en ny time med psykologen i morgen.

Så resten av kvelden blir ganske rolig her. Jeg skal slappe av videre i stua og se på tv. Så får vi se hva kvelden bringer. Hvis jeg har ork til det så tenkte jeg å ta en liten tur litt senere, men vi får se. Akkurat nå er kroppen tom for energi. Jeg føler meg som et flatt dekk.

Bildene jeg har brukt i innlegget er forresten fra dagens tur. Når jeg endelig hadde kommet opp alle bakkene her så er det en veldig fin busk med disse flotte blomstene. Jeg bare måtte ta noen bilder. De var litt høyt oppe, men jeg ble faktisk veldig fornøyd med bildene etter å ha strekt meg så langt jeg klarte for å få noen bra bilder. Jeg syns det er så gøy å ta bilder av naturen og bruke dem på bloggen. Så mye fint å se på. Det pynter innleggene på en måte.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg