En tur ut i varmen

Samboeren min ble med en tur ut så vi gikk en liten rundtur. Når vi nærmet oss hjemme så bestemte jeg meg for å gå bort til krysset alene i tillegg. Med så nydelig vær som det er i dag så måtte jeg jo nyte det mens jeg kunne og jeg var jo alt ute. Det gikk helt greit, men frykten er der ennå. For meg var det viktigste å bare komme meg ut og utfordre meg selv litt. Planen er jo å gå en liten tur hver dag så vi får se hvordan det går fremover. Kanskje den frykten etterhvert forsvinner og jeg igjen kan nyte lange turer alene. For det var jo det jeg gjorde før. Jeg har alltid hatt headset på, men det har aldri vært et problem å gå lange turer hvertfall. Nå trener jeg jo på dette uten musikk. Det er vel en av de litt kjipe tingene ved å utvide hullene i ørene. Det går ikke an å bruke headset og de aller fleste øreproppene er enten ubehagelige eller faller ut. Så da blir det ikke mye musikk for tiden. Heldigvis for meg så bor jeg med en musikklærer og får høre musikk litt nå og da. Det er alltid veldig koselig. Samboeren min er utrolig flink og har en veldig flott stemme.

Over her kan dere se bildene jeg tok i dag. Det øverste er utsikten fra borti krysset her som jeg pleier å gå til alene. Det var også dit jeg gikk til i dag etter at samboeren min hadde gått inn. Det andre bildet er tatt på en av snarveiene borti her. Det er jo så mange flotte blomster over alt og dette bildet ble jeg veldig fornøyd med. Bildet viser virkelig fram blomstens skjønnhet og på denne snarveien vi tok så er det mange slike blomster. Så nydelig å kunne gå et sted der hvor blomstene og alt annet vakkert er rett foran nesen. Det er nok derfor jeg trives så godt her. Naturen er på sitt vakreste her og utsikten er jo bare helt magisk.

Akkurat i dag skulle jeg ønske jeg bare kunne gått og gått, men hodet mitt vil jo ikke la meg gå lange turer alene så da blir det jo ikke sånn nå. Jeg håper jeg blir frisk fra hva nå enn dette er fordi jeg vil bare nyte naturen mens jeg ennå kan. Når snøen kommer så følger depresjonen. Derfor likte jeg å bruke mesteparten av dagen i hagen. For med en hage så kan jeg komme meg ut uten at jeg må gå langt. Hvis jeg ikke orker å gå noe særlig så kan jeg fortsatt holde på med blomster og grønnsaker. Selvom jeg heller vil få denne kroppen i orden og gå turer i skog og mark. Det hadde jo vært fint å være frisk i kroppen, men uansett hvor mye jeg ønsker det så er det ikke der det ligger. Det blir tungt og vanskelig. Det krever mye hardt arbeid med meg selv. Så kanskje jeg kan bli bedre. Man kan jo hvertfall håpe og tro at ting vil ordne seg. Jeg vil hvertfall gi det et forsøk.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg