En tur i solskinn

Dagen min begynte med et skikkelig trist og grått humør. Det føltes egentlig ut som om det var samme hva som skjedde i dag. Selvfølgelig endret det seg fort når samboeren min spurte om vi skulle gå tur. Jeg tenkte at det kanskje kunne lette litt på humøret. Litt etter litt begynte humøret å stige og solen begynte å titte frem. Synet av mosen og de grønne trærne som skinte i sollyset fikk meg i bedre humør, men så var man hjemme igjen. Jeg kjente at jeg fikk en liten klump i magen bare ved å tenke på at jeg skulle tilbringe resten av dagen inne.

Jeg hadde en veldig fin gåtur da og jeg fikk tatt noen flotte bilder i dag også. Jeg skulle bare ønske at det ikke var over så fort, men at jeg kunne sittet et sted eller gått mer. Å være ute nå er helt fantastisk. Jeg føler meg så fri når jeg kjenner solen i ansiktet og kjenner duften av trærne. Bare det å høre bekken som renner eller fuglene som kvitrer får meg til å slappe mer av. Desverre må alt komme til en ende og i dag kom den slutten på turen alt for fort.

Men som dere ser over her så fikk jeg jo noen fine bilder. Min favoritt må være bildet i midten. Med den flott grønnfargen som kommer frem når sollyset treffer. Det er et helt fantastisk syn.

Nå ble jeg egentlig veldig fornøyd med alle 3 bildene. Jeg syns det fineste er når man får en gren i fokus. Noen ganger går det  veldig greit, men jeg er ikke alltid like heldig. Når det kommer til de bildene over så syns jeg det ble ganske fint.

De naturbildene jeg legger ut på bloggen min har jeg ikke redigert. Jeg legger så klart bare ut bilder jeg er fornøyd med.

Siden jeg tar så mange bilder på turene jeg og samboeren går så blir det jo noen bilder som ikke blir med også. Noen av bildene bruker jeg i innlegg fremover, men det blir en del som ikke kommer på bloggen i det hele tatt. Det er ikke fordi jeg ikke syns dem er fine, men fordi jeg tar såpass mange bilder at de rett og slett ikke blir brukt. Jeg ville ikke likt å måtte bla igjennom en hel haug med bilder i et innlegg så derfor velger jeg heller ut noen få som jeg er ekstra fornøyd med. Noen ganger kommer det andre bilder på min Instagram som ikke er brukt på bloggen. Så hvis du vil få med deg flere bilder så kan du følge meg på Instagram. Der heter jeg catruth92.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg