En tur i regnet

Det ble en liten tur ut i regnet i dag. Jeg hadde lyst til å sjekke om det var noen fine blader borte ved skogen, men det har ikke blitt så veldig mange høstbilder ennå. Det er det eneste jeg går å venter på nå. Jeg har så lyst til å ha masse flotte, fargede blader som jeg kan presse. Også har jeg noen andre idéer til hva jeg kan bruke bladene til. Det kan bli veldig spennende og se om jeg får samlet nok blader i løpet av høsten, men med denne fargen så tror jeg det skal gå fint. Jeg fant nemlig noen veldig flotte blader på bakken. De må tørkes litt før jeg kan putte dem inn i bøker da. Så nå ligger dem i en serviett.

De hadde så nydelige farger så de måtte bli med meg hjem. Ikke veldig mange, men det var de fineste jeg fant. Så de kan jo bli utrolig flotte til å lage bilder og andre ting med. Akkurat nå er det bilder som er i fokus først og fremst. Derfor tok jeg kun med små blader, men det kan hende jeg finner ut at jeg skal lage andre ting og trenger større blader også. Jeg har ikke helt bestemt meg for hva jeg har lyst til å prøve ut enda, men det finner jeg vel ut av.

Det er ikke bare blader jeg har tenkt til å ta med meg hjem fra naturen. Hvis venninna mi kommer til helgen så tenkte vi oss en tur ut og finne noe annet fra skogen også. Dette kan jeg komme tilbake til om hun har muligheten til å ta seg en tur.

Ellers så har jeg jo det andre gresskaret å male. Så her er det mer enn nok å finne på når det kommer til det kreative. I dag skal jeg hvertfall få presset bladene jeg har funnet i dag. Så får jeg se hva ryggen min orker etter det. Jeg har veldig lyst til å begynne på gresskar nummer 2. Også har jeg jo noen patch jeg kan stryke på olajakka og sette på nagler. Sikkert mye annet jeg kan finne på også. Det står egentlig bare på hva kroppen orker. Nå har jeg jo gått en liten tur så kanskje jeg må slappe litt av, men jeg har lyst til å gjøre noe kreativt i dag hvertfall.

Følg gjerne bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg