En tur i mørket

Etter en lang dag med å ikke gjøre stort så tok vi oss en skikkelig god rundtur. Ingen snarveier denne gangen. Så turen i kveld ble vel dobbelt så lang som vanlig. Det var utrolig godt å gå en kveldstur, men det blir ganske fort mørkt om kveldene nå. Ja, det blandet med trærne som har mistet blader og gatelys ble det noen veldig kule bilder. Bare se her.

Hvis ikke dette passer til oktober og halloween så vet ikke jeg. Det gjorde hvertfall at jeg kom i skikkelig halloween stemning. Og nå er det jo faktisk ikke mange dagene igjen før halloween banker på døra.

Jeg syns slike bilder er skikkelig stilig, særlig nå som alt dreier seg om skumle ting. Vi er jo tross alt inne i spooky season. Så derfor hadde jeg lyst til å vise dere noe som jeg syns er creepy/spooky, men også veldig tøft. For når lyset fra gatelyktene treffer grenene om kvelden så ser det nesten ut som om grenene strekker seg ned for å gripe tak i de som måtte ha forvillet seg ut. Også er det generelt en ganske spooky stemning når lyset treffet. Fargen på grenene og mørket bak gir den perfekte halloween følelsen når man vandrer ute i nabolaget.

Mitt favorittbilde er uten tvil det første. Det er neste  som om grenene lever og man kan høre et hyl i vinden. Jeg håper du også kom litt i halloween stemning når du fikk se disse bildene jeg tok fra kveldsturen. Og fortell meg gjerne hvilket som var din favoritt eller generelt hva du syns om bildene. Var de skumle?

Bloggens facebookside: HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg