En spennende reise i vente

Det har vært noen veldig rolige dager. Mens dama mi har jobbet, så har jeg egentlig bare slappet av hjemme hos henne. Derfor har jeg heller ikke blogget de siste dagene. Som jeg sa da jeg begynte igjen så vil jeg heller ha spennende innhold enn å poste noe hver dag.

I morgen har hun en fridag og den skal vi selvfølgelig bruke til å finne på noe koselig. Så følg med på bloggen for mer bilder fra Sverige.

Dette er egentlig det jeg har slappet av for. Jeg har lyst til å være helt uthvilt og klar for denne turen. Den krever en god del energi, men det kommer til å bli helt fantastisk. Denne turen vi skal på i morgen er en av de tingene jeg har gledet meg mest til. Jeg kommer ikke til å røpe noe før vi har vært der, men jeg kan love dere mange bilder på bloggen etter at vi har vært der.

Også er det jo noen flere fantastiske turer i vente. Jeg klarer nesten ikke å vente til vi får dratt på alt det vi har planlagt. Dette blir den beste sommeren noensinne. Bare det å få tilbringe så mye tid sammen med dama mi gjør det jo til verdens beste sommer. Å kunne reise sammen og oppleve så mye fint i tillegg. Ja, jeg kan ikke engang sette ord på hvor fantastisk denne turen er og hvor lykkelig jeg er sammen med henne.

De siste dagene har jeg bare sett på Netflix, sittet ute på balkongen med en røyk og sovet. Turen hit og alt vi gjorde de dagene hun hadde fri, har gjort meg veldig sliten. Så da har det egentlig vært veldig deilig med noen dager på sofaen. For nå føler jeg meg faktisk veldig klar for morgendagens tur.

En ting jeg angrer på er at jeg ikke husket å pakke ned bøker. Jeg hadde jo planer om å pakke ned 3 bøker som jeg skulle lese, men sånn ble det jo ikke. Selvfølgelig måtte jeg glemme noe. Det ville jo ikke vært en ferie uten å glemme noe. Så jeg håper at jeg kan finne meg en bok å lese i en eller annen butikk. For jeg savner faktisk å lese.

Men ja, spennende ting skjer i morgen. Dette vil du ikke gå glipp av. Og helt ærlig vet jeg ikke helt hva det er ennå, men jeg vet hvor turen går til. Er du klar for en spennende reise?

6 kommentarer

Siste innlegg