En rolig kveld i vente

Og så var denne dagen snart over. Her sprøtt hvor fort dagen i dag har gått, men så har jeg også fått gjort utrolig mye. Jeg har blitt ferdig med både jobb og baking som stod på planen i dag. Den oppskriften gleder jeg meg til å dele med dere fordi det var en skikkelig god kveldsmat. Også har jeg sittet her med Netflix og sett resten av Ghost Wars. Så nå må jeg finne noe nytt å se på. Anbefaler virkelig å se den serien altså. Den var virkelig bra, helt til siste slutt. Det eneste som er kjipt nå er at jeg ikke har noe å sette på. Nå må jeg lete igjennom Netflix for å finne noe nytt og det er ikke alltid like lett, men akkurat i kveld blir det nok bare et par youtubevideoer og så skal jeg sove. For det har virkelig vært en travel dag. Selvom jeg elsker slike dager så krever det også veldig mye av både kroppen og hodet. Så det skal bli godt med en god natt søvn.

For å forsikre meg at det blir en god natt søvn så skal jeg bruke Zpikes i natt. Dette er ikke noe jeg bruker hver natt, men når jeg bruker det så hjelper det virkelig på søvnkvaliteten min. Det er et “plaster” med en plastball som dytter på et spesielt punkt på hånden som skal hjelpe på bl.a søvn. Jeg bruker også denne når jeg har veldig mye vondt pga. fibromyalgien og det hjelper faktisk veldig. Det er ikke noe mirakelkur, men all hjelp er bedre enn ingen. Disse har virkelig hjulpet meg igjennom flere vanskelige perioder.

Så sånn går altså min dag eller kveld. Dagen er jo over for lenge siden og den har vært veldig fin. Jeg og samboeren min stod ute i stad og bare trakk litt frisk luft fordi det er så varmt inne. Vi trenger ikke å ha på varmekablene i gangen og stua lengre, for å si det sånn. Forhåpentligvis holder det seg sånn og at vinteren offisielt er over for denne gang. Lov å håpe. Det var hvertfall veldig deilig å kunne stå ute i t-skjorte og ikke fryse i hjel. Faktisk var det så godt og varmt at til og med vinden var varm. Da er været perfekt! Snøen er også på vei bort og vi kan faktisk se plenen fra kjøkkenvinduet. Foran huset er det derimot en del snø igjen, men det blir forhåpentligvis borte snart det også. Det er hvertfall vår i luften og det føles helt fantastisk.

Og som jeg har nevnt tidligere i dag så er planen å komme meg litt ut i morgen. En skikkelig lang tur i nydelig vårvær hadde vært helt perfekt nå. Det ble derimot ikke en tur i kveld fordi nå er jeg veldig sliten og vil bare slappe av på sofaen resten av kvelden. Så da får planen for morgendagen være en skikkelig fin gåtur. Og som vanlig har jeg også mye jobb å gjøre. Jeg prøver å planlegge litt fremover sånn at jeg alltid har ting klart. Plutselig kan det komme en veldig slitsom periode og da har jeg jo mer enn nok med å få lagd middag og blogget. Derfor jobber jeg mye og prøver å finne inspirasjon til nye oppskrifter, nye idéer til bloggen og planlegger alt dette med youtube. Det er viktig å ha litt planlagt før det skjer sånn at man vet hva man faktisk må få gjort og har en plan. Jeg tenkte hvertfall at det er veldig viktig. Jeg kan ikke bare våkne opp en dag og tenke “hva skal jeg gjøre/blogge om i dag” for da blir ingenting gjort. Da sitter jeg plutselig med alt for mye å gjøre. Så planlegging er alltid veldig viktig for meg på de dagene jeg faktisk føler at jeg er i stand til å jobbe.

Det er nok å finne på når man har en blogg og et ønske om å komme langt, men det er bare gøy. Jeg har faktisk ikke hatt en eneste dag der jeg føler at jeg ikke vil blogge. Da hadde jeg jo ikke gjort alt dette, men nå kjenner jeg det skal bli godt med en velfortjent pause.

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg