En rolig dag

Nå har vi spist litt middag og spilt brettspill. I dag ble det taco fordi meny hadde tilbud på det nå. Jeg kjøpte også litt godt som jeg tenkte å kose meg med nå foran tv-en. I kveld blir det vel en liten gåtur. Jeg har rett og slett ikke orket det frem til nå og jeg må ha energi nok til å klare og gjennomføre en gåtur alene. Nå trener jeg på å gå alene og uten musikk på ørene for å kanskje bli bedre. Musikk er jo litt som et skjold som stenger alt annet ute. Det hjelper jo lite å sette på musikk når det er det som hjelper mest utenom å gå med noen. Hvis jeg først skal utfordre meg selv så skal jeg gjøre det skikkelig. Jeg har virkelig lyst til å bli bedre.

Det å føle seg fanget og redd for å gå ut er en helt forferdelig følelse. Og alltid når jeg har gått turer så går jeg som regel der hvor det ikke er mange folk. Jeg orker ikke å møte på folk. Det føles helt fryktelig å møte andre når jeg går alene. Derfor øver jeg meg på kvelden sånn at jeg tar et skritt om gangen. Det var heldigvis ingen ute i går kveld og jeg håper jeg slipper det dag også. Jeg vet jo at før eller senere så møter jeg på folk og det har jeg virkelig ikke lyst til. Det knyter seg i magen når jeg er ute fordi jeg vet aldri om det er noen rundt neste sving.

En dag må jeg jo ta tak i problemene mine og bli frisk, så hvorfor ikke bare starte med en gang? Jeg føler meg hvertfall litt bedre i dag så kanskje turen i kveld blir litt enklere enn gårsdagen. Vi får vente å se. Jeg har hvertfall lyst til å slappe av litt først. Så nå blir det supernatural.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg