En røff dag

Gårsdagen var veldig tung. Det var utmattelse, tårer og vonde tanker. Jeg prøver å være positiv og kjempe de negative tankene med positive  men det er ikke alltid like lett. Selvom jeg ikke liker å bry noen med mine problemer og hater å snakke om det negative som skjer inni hodet mitt, så snakket jeg med samboeren min. For selvom det føles riktig å holde problemene for seg selv så er det mye viktigere å få snakket om dem.

Så var det på tide å sove og tankene var så intense. Det kunne liksågodt vært noen som skrek inn i øret mitt. Da bestemte jeg meg for å spørre om samboeren min kunne bli med å gå en tur og det gjorde han. Selvom kroppen min nesten kollapset før vi var hjemme igjen så var det veldig fint å gå en tur. For etter turen sovnet jeg med en gang og alle de vonde tankene ble borte.

Jeg fikk sove ganske greit, men kroppen min er fortsatt veldig utslitt. Det føles allikevel litt bedre i hodet og det er det viktigste. Akkurat nå ligger jeg rett ut med en sliten kropp. Det blir nok ikke mye husarbeid eller noe annet i dag, men det går helt greit. Jeg kom meg igjennom en av de verste dagene og jeg klarte å våkne positiv. Det er egentlig ikke noe annet jeg kunne ønsket meg. Tankene kan så klart komme tilbake i løpet av dagen, men de er ikke her nå så jeg føler meg veldig mye bedre i dag.

Så hva skjer egentlig i dag? Vel, foreløpig orker jeg ingenting så kanskje jeg kan ligge her og jobbe litt med bloggen. Det er fortsatt utrolig mye å gjøre før oktober. Nå er det jo ikke lenge før oktober banker på døra så da er det bare å sette i gang. Det gjør seg jo ikke selv akkurat. Og jeg klarer da å gjøre noen småting i løpet av dagen selvom kroppen ikke er helt med.

Følg gjerne bloggen på facebook HER om du vil få med deg alt jeg har planlagt for oktober og halloween. Dette vil du ikke gå glipp av.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg