En regnværsdag

Nå har jeg nettopp blitt ferdig med å bake 4 ting. Det har vært utrolig moro, men nå kjenner jeg at føttene mine trenger en liten pause. Så da tok jeg likså godt med meg strandstolen ut og satt meg under pleddet. Her sitter jeg og hører på regnet. Det er så avslappende etter en hel dag på kjøkkenet.

Jeg tror kanskje jeg skal si meg ferdig med dagens bakeøkt og heller spare litt energi til i morgen. Nå har jeg jo bakt en god del. Faktisk har jeg nå oppskrifter for 2 uker. Det vil altså si at jeg bare mangler 1 oppskrift for å fylle hele denne måneden. Neste måned blir det litt annerledes oppskrifter for da begynner jo spooky season. Og det betyr masse spennende idéer til dere som ønsker å gjøre noe gøy for barna deres eller dere selv når halloween kommer. Ja, kanskje til og med hvis dere har noen barnebarn som er glad i å bake når de er på besøk.

Alt er planlagt for oktober så det eneste som gjenstår nå er egentlig bare å få bakt det som skal sånn at jeg har oppskriftene ute i tide. Det er vel det ukene fremover går til. Jeg gleder meg jo som vanlig veldig mye til halloween og gjør alltid veldig mye ut av det. I år er selvsagt ikke et unntak. Så da er det bare å følge med om du vil ha litt inspirasjon, men først kommer det mange andre oppskrifter.

Oppskrifter kommer som vanlig hver mandag og fredag, men også onsdag om du ønsker litt inspirasjon til middag og ikke bare baking. Foreløpig legger jeg vekk ukens middager og fokuserer heller på alt annet som skal gjøres fremover.

Nå skal jeg hvertfall ikke gjøre annet enn å sitte her ute og slappe av. Det har vært en lang og fin dag på kjøkkenet, men nå skal jeg som sagt nyte lyden av regnværet og ingenting annet. For nå er jeg endelig ferdig med 4 oppskrifter og jeg har fått jobbet mye inni mellom også. Så da er det velfortjent å sette seg litt ned uten å gjøre noe som helst. Og kanskje er det på’n igjen i morgen.

Hvordan har helgen din vært så langt?

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg