En pause fra jobbsøking

For mange er sommerferien noe av det beste som finnes, men å være jobbsøker i sommerferien er kjedelig. Det ligger ingen jobber ute og man blir sittende på kurset uten så veldig mye å gjøre. Jeg går innom nav, finn og alle kjøpesenterene for å se om det har kommet noe nytt. Det tar max 30 minutter og jeg skal være der i 2 timer. Vel, det skal jeg si dere at er de lengste timene av dagen min. For å koble litt av har jeg bestemt meg for å ta en liten tur ut og finne på noe. Enten det blir en tur på senteret, en tur i byen eller noe annet. Jeg har ikke helt bestemt meg enda, men jeg kjenner at jeg trenger en liten pause fra dette før jeg kjeder meg i hjel.

Og hva er vel bedre enn å ta seg en tur ut for å koble av? Jeg kommer hvertfall ikke på noe bedre. Nå gidder jeg ikke sitte hjemme å se på netflix eller noe sånt så da er det på tide å bruke fantasien og finne på noe ute.

Det beste hadde egentlig vært å tatt en tur til Oslo, men det får bli en annen dag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg