En ny tur i vente

Da har jeg faktisk fått pakket alle julegavene. Nå er alt klart for en tur om et par uker. Jeg må jo få levert dem før jul. Og da blir det en skikkelig koselig tur med venninna mi som er så utrolig snill og kjører meg. Sånn er det når man ikke har førerkort selv og samboeren min ikke er i stand til å kjøre bil for tiden. Vi håpet jo selvfølgelig begge to at han skulle bli frisk til jul, men det ser ikke sånn ut. Heldigvis har jeg venninna mi. Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten henne. Hun er bare den beste. Så om 2 uker blir det altså en tur til familien for å levere og hente gaver, men vi skal også prøve å få til 1 ting til.

Jeg har jo trykket på en del arrangementer på facebook og på denne dagen som vi skal kjøre rundt, er det også noe annet som skjer. Siden vi allikevel kan kjøre forbi ved å ta en litt annen vei, så tenkte jeg det kunne være moro å få med oss det også. Det er noe som jeg virkelig gleder meg masse til. Også blir det jo litt koseligere enn å bare kjøre rundt og gjøre ærender. Der kan vi kose oss, se på mye fint og MØTE ALPAKKA. Ja, det måtte bare stå med stor skrift fordi det var noe jeg ble skikkelig gira for da jeg så arrangementet på facebook.

Selvfølgelig skal jeg filme alt sammen og det blir skikkelig moro å vise dere hvor jeg skal dra og hva som faktisk er der. Jeg vet jo ikke selv hvordan det er der og derfor gleder jeg meg jo ekstra mye til å dra. Også er det jo fint å kunne komme seg litt ut sammen med venner, ikke bare sitte hjemme og gjøre det samme gamle.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

2 kommentarer
    1. Fint at du har henne som kan kjøre. Dagene går så snart skal jeg handle gaver. Det ble en lang dag så snart er det drømmeland for min del. Søvn er viktig. Hadde kyllingsuppe til middag, det var noen som hadde en stand på kiwi på en suppe som smakte godt. Alltid fint at man prøver ut noe nytt. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg