En ny, stor kommode i gangen

Nå har det virkelig blitt fint i gangen. Samboeren min har nettopp fått satt sammen den siste skuffen og jeg har fått ryddet sammen mesteparten av pappen. Jeg har også fått alle klærne mine inn i skuffene og ordnet oppå kommoden slik at jeg har litt bokser og sånt hvis jeg trenger det. Dere husker kanskje jeg satt her og malte bokser og den hvite mini kommoden. Vel, nå har de fått en pass oppå kommoden i gangen og jeg  er så fornøyd.

Nå skal jeg slappe av etter å ha gjort utrolig mye i dag, men før jeg legger meg godt til rette og setter på en film så skal jeg så klart vise dere hvordan kommoden ble i gangen. Så her får dere noen bilder av hvordan det ser ut nå.

Har det ikke blitt fint? Jeg syns den virkelig passet helt perfekt inn i gangen. Det var nok meningen at jeg skulle kjøpe denne og ikke den andre som jeg egentlig hadde planlagt å kjøpe. Denne kommoden hadde perfekt høyde slik at rommet ser stort ut. Jeg har masse plass til klærne mine nå, noe jeg virkelig trenger. Den går under alle jakkene sånn at det ikke er noe problem å henge fra seg eller hente en jakke. Derfor har jeg heller ikke satt noe spesielt der. Det er kun beltene mine som ligger i den svarte plastkurven. Om noen lurer så er plastkurven kjøpt på Europris. De kommer i mange forskjellige størrelser og de kommer også i hvit. Jeg syns disse er så kjekke. De ser pene ut og de tåler mye.

Også har jeg satt sekken min her fordi det ikke var plass i hylla der den egentlig stod, men jeg tror jeg skal sette skoene mine i en av de nederste skuffene sånn at jeg kan sette sekken tilbake og kanskje ha noe pynt der i stedenfor. Jeg likte egentlig å ha sekken min i hylla. Det så ryddig og fint ut så den går nok tilbake dit når jeg har fått flyttet skoene mine ned i en av skuffene.

Så har jeg capsen fra Tokio Hotel konserten i Oslo. Jeg hadde kjøpt billetter til meg og venninna mi til bursdagen hennes. Vi hadde det så utrolig koselig og på toppen av det hele så kommer hun ned og har kjøpt disse capsene sånn at vi kunne få dem signert. Det var en ganske kul dag som jeg ikke kommer til å glemme med det første. Ikke nok med det, jeg møtte også ei venninne der. Så den dagen var helt topp! Derfor er denne capsen til pynt. Den betyr utrolig mye for meg fordi det ligger så utrolig gode minner bak og ikke bare fordi det er noen autografer fra mitt favorittband.

Og som jeg lovet så skal jeg fortelle dere om hvilken kommode jeg hadde tenkt til å kjøpe. For planen var å finne noe som var lik den jeg allerede hadde kjøpt, men dessverre var den utsolgt. Vel, nå som jeg ser hvordan det ble med den jeg faktisk kjøpte så er jeg veldig glad for at den andre var utsolgt. For her er det mye bedre plass og det ser mer ryddig ut med en lav kommode i stedenfor en høy. Den andre var nøyaktig som den høye jeg har, men i stedenfor de 2 små skuffene som min har så hadde denne 2 lave skuffer i full størrelse og når jeg tenker meg om så hadde ikke det vært noe jeg ønsket. Hva skulle jeg brukt 2 lave skuffer til? Jeg har jo allerede undertøyskuffer. Så ja, jeg er ekstremt glad for at valget til slutt landet på denne kommoden. Den passer jo helt perfekt. Sånn ser altså den andre kommoden ut for dere som er nye her eller ikke husker.

Da var faktisk alle tingene jeg kjøpte på plass. Benken står i stua, kurvene er satt inn i hylla i gangen, kommoden står i gangen og jeg har fått duftpinnene inn på badet. Det lukter ikke veldig mye av dem siden jeg bare har 2 der inne for øyeblikket, men jeg kjenner en liten forskjell. Det beste er at de pynter veldig opp. Så nå er det egentlig bare å få ryddet resten og så kan jeg nyte et veldig fint, møblert hjem. For nå føles det virkelig ut som et hjem. Da mangler egentlig bare et par ting. Det ene er et bord mellom disse to benkene i stua og det andre er de metallkurvene som kom i 2 forskjellige størrelser. Dette er noe jeg må skaffe etter hvert. Mest sannsynlig blir det ikke før februar en gang. Det er som sagt en god del utgifter i månedene fremover. Nå har vi jo uansett masse møbler og oppbevaring. Det eneste vi må gjøre er å flytte det lille glasskapet et annet sted sånn at vi får plass til juletreet når julen kommer. For juletre må man jo ha. Det blir ikke jul uten juletre!

Følg gjerne bloggen på Facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg