En ny favoritt serie!

På ettermiddagen i går begynte jeg å få litt hodepine og nakken+skuldrene var ganske vonde. Så da bestemte jeg meg for å legge bort alt av jobb og fokuserte på å slappe av. Da la jeg meg på sofaen og satt på en ny serie som viste seg å være utrolig bra. Jeg trengte noe annet enn Bloggerne. Så jeg gikk inn på Strim og fant en serie jeg faktisk ikke hadde hørt om. Den viste seg å være ganske spennende og blir nok det jeg kommer til å se på fremover.

Serien heter Tell me a story og er definitivt ikke for barn. Det er en ganske forskrudd og syk triller serie, men det er nøyaktig slikt jeg liker å se på. Jeg trenger spenning og forskrudde hendelser for at jeg skal like å følge med på det. Derfor ser jeg på serier som Outcast, Supernatural og Once upon a time. De har ting som skjer hele tiden uten all den romantiske og kjedelige historien. Kjærlighetshistorier og filmer som er fylt med glede og alt det der er ikke noe for meg. Det er bra for dem som liker det, men det blir for kjedelig for meg. Så jeg ser heller på horror, mysterier og fantasi. Der det skjer ting utenfor soverommet. Eneste tiden på året jeg ser på noe annet er i julen. Med mindre jeg ser på Dinsey da.

Så ja, den nye serien jeg ser på for øyeblikket er utrolig spennende og det er en serie jeg ikke klarer å skru av. Derfor satt jeg til langt på natt i går for å se en hel haug med episoder av Tell me a story og jeg kommer nok til å bruke kvelden til å se videre i dag. Fordi av og til trenger man bare å koble helt ut og ikke tenke på noe annet. Nå har jeg kommet inn i en slik periode. Der jeg faktisk trenger å bruke tiden min til å ta det rolig. Jeg har faktisk ikke gjort noe annet i dag enn å vanne plantene, lage middag og spille UNO med samboeren min. Noen dager er det viktig å gjøre minst mulig. Også kommer man tilbake til hverdagen med ny energi.

Derfor skal jeg bruke resten av dagen til å koble ut. Nå har hodet mitt gått i 110 så lenge at jeg er helt utslitt både psykisk og fysisk. Så da får jobben vente til i morgen også skal jeg kose meg med tv og popkorn resten av dagen. For jeg lader batteriene for å jobbe enda bedre og hardere i morgen. Da har jeg tonnevis med arbeid som venter og det gleder jeg meg til å begynne på, men nå har jeg fri resten av dagen.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

4 kommentarer
    1. Ser bare på nett-tv men på nrk.no ligger det mange fine serier. Så en dokumentar der som het Barna vi bærer som virkelig satt meg litt ut. Men slik er livet. Skal i bryllup lørdag til en nevø så jeg har fokus rundt det. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg