En magisk tur i skogen

Ja, som overskriften forteller så var dette en helt magisk tur. Jeg har aldri vært så lykkelig som jeg var i dag. Det går ikke engang å beskrive følelsen. Så jeg skal ikke det. I stedenfor å fortelle hvordan dagen min i skogen har vært og hva jeg har opplevd så vil jeg heller vise dere. Og jeg håper disse bildene kan spre litt glede videre også. For det var så mye vakkert jeg møtte på i dag. Bare se selv.

Det var så mange nydelige sommerfugler som fløy rundt meg. Ja, de satt seg nesten på meg når jeg stod helt stille. Jeg stod med et digert smil og kunne kjenne sommerfugler i magen også av denne opplevelsen. Sommerfugler er noe av det vakreste som finnes. De har så mange flotte farger og mønstre. Det var allikevel en som skilte seg ut fra de andre og det var den store med lysebrunt og svart mønster. Jeg har aldri sett en så stor sommerfugl før. I allfall ikke i norsk natur. Så det var virkelig et fantastisk øyeblikk. At jeg fikk bilde av den var jo helt utrolig. Nydelig og helt unik. Denne fulgte meg faktisk en god stund da jeg var i skogen og tok bilder/filmet. Det var absolutt en opplevelse jeg sent vil glemme. Denne sommerfuglen heter svalestjert.

En annen som jeg syntes var veldig unik var den på første bildet. Den heter blåpraktvannymfe. Er den ikke vakker? Jeg syntes den var veldig pen hvertfall.

Når jeg valgte å dra opp dit så tenkte jeg mest på at jeg kanskje kunne få sett de søte sauene igjen, men så fikk jeg se så mye annet i stedenfor. For en vakker tur og så mange nydelige øyeblikk jeg fikk i dag. Det er flotte minner jeg kommer til å ta med meg og ha glede av en god stund fremover.

Om du ikke vil gå glipp av youtubevideoen som kommer ut på fredag fra denne turen så burde du følge youtubekanalen min. Der finner du også alle mine tidligere videoer. Du finner linken under her, sammen med Instagram og facebooksiden til bloggen. Den neste youtubevideoen tror jeg kommer til å bli ganske fin.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg