En liten tur ut

Da har jeg kommet hjem etter en tur ned på posten. Jeg skulle hente pakka mi, men jeg klarte selvfølgelig å glemme lommeboka mi hjemme. Så da er siste mulighet til å få hentet den før ferien, på mandag. Tirsdag må jeg gjøre klart for å reise på onsdag. Passe på at vi har fått med oss alt vi trenger. Jeg tenkte jeg skulle begynne nå i helgen med å pakke, men det er fortsatt greit å gå over en ekstra gang sånn for sikkerhet skyld. Det er ganske mye som skal være med.

Uansett. Det var egentlig ikke det jeg skulle snakke om nå. Jeg var som sagt en tur nede på posten. På vei ned gikk det helt fint. Jeg jogget og hadde egentlig ganske mye energi. Jeg holdt på å sovne på sofaen før vi dro, men det er en annen historie. Det gikk faktisk ganske fint helt til jeg skulle gå opp igjen. Da ble jeg så svimmel og holdt på å svime av 3 ganger på vei opp. Så da var det bare å komme seg hjem og slappe av. Vel, etter å ha svimt rundt i leiligheten. Jeg lukket opp vinduet og døra sånn at vi ikke svetter i hjem. Endelig kunne jeg slappe av.

På vei opp bakkene tok jeg en del bilder. Over her kan dere se noen avde jeg tok. Min favoritt er definnetivt bilde nummer 2. Selvom det første bildet også er ganske stilig. Nå hadde jeg jo ikke lagt ut bildene om jeg ikke likte dem. Jeg bruker kun bilder jeg er fornøyd med, men hvordan kan man ikke være fornøyd når man har en så flott natur å ta bilde av? Så mange flotte farger og detaljer som naturen har. Det er jo veldig vakkert.

Nå som jeg og samboeren min har kommet oss hjem, kan vi slappe av litt. Jeg tenkte jeg skulle ta det helt rolig nå. Det var ganske ubehagelig å bli så svimmel som jeg ble. Den første gangen var jeg sikker på at jeg kom til å svime av. Det var nesten så ille at jeg måtte sette meg ned på bakken, men heldigvis gikk det bra. Jeg får se hvordan formen er i kveld, kanskje bedre å gå tur da.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg