En liten tur…En stein!

Nå har vi vært på tur og jeg fant så mange steiner som jeg kan bruke. Jeg tror faktisk jeg snart har nok steiner så da er det egentlig bare kongler som står igjen på lista over ting jeg må samle opp. Det er jo bra. Hadde dette vært i Modum så hadde jeg ikke funnet noen. Tro meg, jeg prøvde å finne runde og fine steiner flere ganger jeg var på tur, men det var veldig lite av det. For det jeg skal gjøre med disse steinene har jeg hatt lyst til å gjøre lenge. Jeg har bare ikke funnet slike steiner før og jeg gidder ikke kjøpe steiner.

Det var ikke så mange bilder jeg fikk tatt, men det ble hvertfall de to dere ser over her. Jeg blir jo så oppslukt i å finne steiner at jeg glemmer alt annet. Og ja, det kan være et mareritt å gå med meg om man ikke vil stoppe hver meter fordi jeg fant en stein eller en blomst som passer perfekt. Jeg storkoser meg da og når jeg har noen å gå med så blåser jeg egentlig i hva folk syns. Da tørr jeg å plukke steiner fra grøfta uten å føle meg teit.

Sånn er nå det. Dagens tur er over og jeg er nå tilbake i leiligheten. Turen var veldig koselig og det var helt greit vær. Jeg syns hvertfall det. Overskyet er helt greit for meg så lenge jeg ikke fryser og det gjorde jeg ikke i dag.

Nå er jeg ganske sliten så jeg tror ikke det blir noe mer husarbeid i dag, men det er jo mye annet jeg kan gjøre. F.eks kan jeg jobbe med bloggen, se på film eller youtubevideoer. Jeg har ikke helt funnet ut hva jeg vil, men sånn er det å være meg. Plutselig får jeg lyst til å gjøre noe. Planlegging er ikke like lett. Vel, utenom når jeg planlegger en tur på kvelden og slapper av i god tid før jeg går. Jeg tror jeg skal se litt på youtubevideoer. Det pleier å være avslappende. Og da trenger jeg vannflaska mi. Heller vann enn godteri!

Følg gjerne bloggen på facebook HER

2 kommentarer
    1. Lite tips. Bruk bilder av det du skriver om.. veldig ofte jeg leser bloggen din og du skriver om noe og jeg lurer på hvordan det ser ut eller gleder meg til å se bilde av det lenger ned i innlegget.. men så kommer der heller bilder av ting som har veldig lite sammenheng med det du skriver om 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg