En helt spesiell

Nå har jeg vært borte fra bloggen en god stund og det er egentlig av den enkle grunn at jeg har prøvd å få livet mitt på skinner igjen. Det har skjedd ganske mye forskjellig, men jeg skal ikke gå så mye inn i alle disse småtingene i hverdagen. Nå vil jeg egentlig bare fortelle dere om en mann jeg traff på onsdag.

Etter 9 år i et ganske kjipt forhold så er det både fint og veldig kleint å begynne med dating. Jeg kjenner jo at jeg ikke er skapt for det og ønsker et stabilt forhold når jeg først skal på date. Han første jeg var på date med var det desverre ikke så mye følelser som traff meg og jeg valgte derfor å gå videre. Så på onsdag var jeg å møtte en annen mann som var snill, god og veldig kjekk. Denne gangen traff det virkelig og jeg valgte derfor å se hvordan ting går med han. Vi ble enige om å møtes igjen til søndag og det gleder jeg meg veldig til. Vi har snakket sammen hver dag og har virkelig funnet tonen. Nå er det bare å se hvordan dette utvikler seg, men jeg har en god følelse. Jeg har absolutt ikke dårlig tid og vil derfor bruke tiden min fremover nå til å bli bedre kjent med han.

også har jeg jo farget håret blått som dere ser på bilde over.

Dette er da hvordan ting går nå. Jeg teller bare dager frem til jeg får se han igjen. Jeg prøver å ikke bli for glad i han før vi evt. blir sammen, men jeg må jo være såpass ærlig at jeg er faktisk litt forelsket og det må jo være lov. Det skal jo være følelser inn i bilde vis man vil fortsette å date en person, mener nå jeg da. Jeg tenker på han hele tiden og gleder meg mer og mer for hver dag, til å se han igjen. Første date var i Oslo og nå skal jeg hjem til han og være der i 5 dager. Grunnen til at jeg er der såpass lenge er fordi han bor et stykke unna og ingen av oss har så mye penger til å farte frem og tilbake. Pluss at det er jo fint å se hvordan det går å være sammen i så mange dager.

Jeg må jo si det er ganske uvant å ikke være i et forhold. Det gjør ting veldig usikkert for meg og jeg er ikke akkurat den som liker å fly rundt og treffe nye mannfolk støtt. Dette er noe helt nytt. Jeg gjør dette på egenhånd og det er ikke sånn kjørlighetslivet mitt har vært til nå. Mannfolk jeg har vært sammen med har nesten kommet i fanget mitt. Jeg har aldri måtte bli kjent med noen og være på datingstadiet en stund. Nei, men sånn blir det altså fremover nå og det er kanskje ikke en dårlig ting. Å bli godt kjent med noen man vil bli sammen med er jo en fordel. Jeg har jo blitt voksen og vil jo finne meg en som faktisk kan være den jeg trenger i livet. En som vil ha barn, så kommer til å bli der når barnet vokser opp og som kan ta vare på familien. Jeg har en ganske lang liste med ting som må klaffe med et mannfolk og det er nok få av dem, men jeg tror faktisk jeg har funnet min match. Tiden får vise.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg