En helt spesiell nyttårsaften

Vi går inn i det nye året med en ekstra fin nyhet. Det begynte med at vi var og handlet ringer i Norrköping, men min ring måtte bestilles. 30. Desember fikk vi melding om at ringen kunne hentes i butikken. Så vi dro tilbake til Norrköping den dagen og hentet ringen, samt gjøre litt andre ærender. Jeg la ringene våres i lommeboka og ventet på årets siste dag.

Planen var å vente til kvelden, men jeg klarte ikke å vente så lenge. Så jeg spurte henne om hun ville gifte seg med meg og hun sa ja. En utrolig fin og magisk måte å avslutte et veldig spesielt år. Og nå er det oss to for alltid. Det har jeg forsåvidt kjent hele tiden, men det var veldig fint å gjøre det offisielt med en forlovelse. Ikke bare er ringene fantastisk flotte, men det gjør meg så utrolig glad at hun vil dele resten av sitt liv med meg. Det gjør meg så utrolig lykkelig.

Dette er jenta jeg vil gifte meg med og dele livet mitt med. Vi kan ha våre opp og nedturer, men helt ærlig har jeg aldri vært så sikker på noe som jeg er på at dette er ment å være. Altså hun får meg til å være rolig og hun klarer å skru av angsten bare ved å være der for meg. Jeg vet at det vi har er noe helt spesielt.

Og så var det god mat som stod på planen. Jeg stod og lagde middag,mens jenta mi var på jobb. Selvfølgelig måtte jeg jo pynte litt også. Ballonger, konfetti og full pakke. Det ble jo så koselig.

Når hun kom hjem så ble det kyllingfilet som jeg hadde surret inn i bacon, pommes frites, bearnaise og salat. Det ble så utrolig godt. Vi koste oss skikkelig.

Etter maten så ble det jo fyrverkeri og noe godt i glasset. Og det er vår nyttårsaften ganske godt oppsummert. Det var en helt fantastisk dag, men etter fyrverkeriet var jeg helt utslitt. Så jeg gikk og la meg ganske kjapt etter det. Altså denne kroppen her tåler mindre og mindre for hvert år. Men det viktigste er jo at vi hadde det koselig. Og feiring ble det jo.

Så nå får vi se hva 2023 byr på. Vi har jo mange planer for året. Så får vi se hva vi får til.

1 kommentar
    1. Godt nytt år. Gratulerer så mye med ringer og mange søte planer dere har. Mye fint lesing rundt julefeiring for dere her og du skriver godt. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg