En helg hos en kompis

I går kveld var venninna mi så snill å kjøre meg til togstasjonen. For første gang i mitt liv gikk jeg til stasjonen alene. Nå vil sikkert folk tenke at det er null stress, men når man sliter såpass psykisk så er det ikke så lett. Jeg var sykt nervøs og småkvalm, men det gikk faktisk ganske bra. Når jeg kom til Lillestrøm og skulle møte kompisen min så ventet nok en utfordring. Han fant ikke en parkeringsplass og jeg var pent nødt til å gå fra toget og hele veien ut til bilen hans. Hjertet mitt dunket både fort og høyt idet jeg fikk beskjeden, men med kompisen min til å guide meg ut så gikk det faktisk fint. Jeg fant bilen hans og satt meg inn. Det ble en slags mestringsfølelse selv om han hadde forklart nøyaktig hvor jeg skulle gå. Jeg tenkte for meg selv at dette var jo ikke så vanskelig som jeg skulle ha det til. Jeg hadde endelig kommet over den frykten og tenkte at dette kom jo ikke til å bli et problem til neste gang.

På vei til kompisen min så dro vi innom Mcern og fikk oss noe mat. Jeg hadde ikke spist hele dagen, men var egentlig ikke sulten heller. Alt jeg hadde tenkt på hele dagen var at jeg skulle ta toget alene og det hadde vel skyvet bort matlysten. bilturen var hvertfall utrolig hyggelig. Vi pratet hele veien og det gikk egentlig utrolig kjapt selv om bilturen faktisk tok 1 time. vel hjemme hos han satt vi oss i sofaen og så på film. En veldig fin avslutning på dagen egentlig.

Dagen i dag begynte alt for tidlig. Jeg lå på sofaen og var egentlig veldig trøtt, men orket ikke sove lengre. Han spilte litt, men det endte til slutt med at han satt på Game Of Thrones. Dette er ikke noe jeg ville satt på, men jeg så allikevel på det. Slik satt vi hele dagen. inni mellom prøvde jeg å lukke øynene og slappe av for jeg hadde en forferdelig hodepine som bare ble verre og verre. jeg hadde spist en bitteliten porsjon med spagetti og kjøttdeig, men ikke fått i meg noe drikke. Jeg kjente at jeg begynte å bli svimmel og kompisen min ble jo selvfølgelig litt bekymret da jeg plutselig satt dobbelt i sofaen. Han hentet et glass vann til meg og jeg prøvde å få i meg det. Det hjalp en god del heldigvis. Jeg ble jo litt redd når jeg følte at jeg nesten svimte av der jeg satt.

Tiden gikk utrolig fort i dag og plutselig var det på tide å bli kjørt tilbake til togstasjonen. Igjen gikk turen veldig fort og vi pratet i vei om alt mulig. Jeg gikk inn på togstasjonen alene, kjøpte billett og fant egentlig ganske fort ut av hvor jeg skulle. Etter bare noen minutter kommer toget og jeg kommer meg til Drammen. Så var det inn på Narvesen og kjøpe meg brus så jeg hadde noe i tilfelle jeg ble svimmel igjen. Jeg gikk til bussen og kom meg hjem. så jeg har altså brukt 2 timer og 30 minutter for å komme meg fra kompisen min og hjem i dag, men det var absolutt verdt det. Jeg hadde en veldig fin helg. Nå skal jeg sove litt for i morgen venter det en ny dag på kurset.

Men èn ting har jeg lært og det er at jeg må spise og drikke mye mer i løpet av dagen!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg