En god dag

Ja, nå skal hvertfall jeg ta en velfortjent pause resten av kvelden. For etter å ha bakt tre ting i dag så er kroppen min ganske sliten. Målet var å bake minst tre ting og det klarte jeg. Så jeg er egentlig ganske fornøyd med dagens innsats. Det kommer jo en dag i morgen også som det hadde vært fint å fungere sånn nogenlunde igjennom. Så derfor blir det ikke mer baking i dag. Nå har jeg jo innhold til bloggen ut neste uke så jeg er egentlig ganske fornøyd.

Resten av dagen eller kvelden skal jeg bruke til å se på tv. Så det er ikke så mye å fortelle der, men i morgen skjer det jo litt. Det er jo allerede torsdag i morgen så da må jeg få tatt bilde av alle plantene. I tillegg tenkte jeg å vaske litt mer klær og få vasket opp det jeg brukte til baking i dag. Så kanskje kjøkkenet kan holdes ryddig en stund fremover. Det er lov å håp eller hvertfall ønske. Jeg må også få filmet og redigert resten av videoen til youtube. Nå har jeg vært så opptatt med alt mulig annet at jeg ikke har tenkt på at jeg må ha en begynnelse og slutt på videoen, men det klarer jeg fint å få til i løpet av morgendagen.

Og så er det fredag med planteoppdatering, oppskrift på bloggen og en ny youtubevideo. En klar plan for dagene fremover. Ja, til og med for helgen fordi da skal jeg prøve å få gått en ny tur. Jeg vet hvor jeg skal gå og jeg er så klar for å gå en lang tur. Så det tror jeg kan bli skikkelig spennende og utrolig koselig. Da skal jeg også få pakket med meg en skikkelig god matpakke og vannflasken min.

Nå derimot blir det fastfood og Disney+. Litt kos må man jo unne seg etter å ha bakt i hele dag.

Hvordan har din dag vært?

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

2 kommentarer
    1. Dagen var grei i dag, dro hjem via kiwi men glemte selvsagt vaskepulver. Håper jeg husker det neste gang. Det er sommer og mye liv ute. I morgen skal jeg til mine foreldre og mulig gressklipp. Bra at du er fornøyd med dagen. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg