En gåtur i solen

Når man starter dagen med frokost kl. 05.00 så er det klart at man får gjort mye mer i løpet av dagen. Så i dag har jeg gått tur, satt på en klesvask og litt småtteri, støvsugd soverommet og kommet godt i gang med dagen rett og slett. Det er ikke mye som gjenstår nå før soverommet er akkurat sånn jeg vil ha det. Problemet er bare det at jeg kommer ikke så langt på egenhånd. Det står en tung tv inne på rommet som jeg ikke klarer å bære ned på egenhånd. I tillegg må det tørkes støv på alle skapene og vaske vinduet. Jeg har lyst til å få opp litt mer på veggene også. Det er mer enn nok å henge fingrene sine i og det er jo utrolig deilig. Jeg kan ikke fordra å sitte på rompa og glo i veggen. Nå har jeg også fått tilbake energien og livsgleden så ting er blitt mye lettere.

Og vis noen lurer på hvordan det går etter daten i helgen så kan jeg jo si at vi holder kontakten. Vi tar det pent og rolig. Jeg syns det er litt deilig å ikke være avhengig av noen akkurat nå. Jeg har lyst til å få ting på stell for min egen del, men at det blir flere dater i fremtiden skal man ikke se bort i fra. Meg først og mannfolk etterpå. Det er mottoet mitt for tiden. For jeg vil heller nå mine mål og gjøre det bra for meg selv først enn å gjøre begge deler halvveis.

Så sånn er nå det. Livet går fremover og snart kommer våren for fult. I dag var det så varmt ute at jeg måtte ta av meg jakka. Jeg kan ikke akkurat si det var så veldig smart siden jeg er blitt forkjøla fra før av, men det så varmt var det altså å gå tur i dag.

Resten av dagen blir nok til å hjelpe til nede med å støvsuge, gå meg en tur til og få i meg litt middag. Så skal jeg slappe av på senga med en snus og kanskje tegne litt. Vi får se hvor mye jeg orker. Jeg har hvertfall støvsugd soverommet mitt og det syns jeg var det viktigste akkurat nå. Jeg ønsker å begynne å trene igjen og da er det jo greit å få støvsugd og rydda plass.

4 kommentarer
    1. Snuser du? Kan ikke huske å ha lagt merke til at du snuser, har du begynt nå i det siste med det eller?

      1. Hehe nei har snust lenge, men sluttet en stund og litt på og av. Men nå snuser jeg fast. Ingen som kan si no på drt nå… som jeg bryr meg om meningen til. Haha.

      1. Blir mer aktiv fremover. <3 koselig at du liker å lese bloggen min. Alt bra her. Etterhvert vil jeg komme med et tilbakeblikk på alt sammen. Men nå blir det fokus fremover. <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg