En flott familie

Jeg hadde jo bestemt meg for å ikke blogge mens jeg er hos han, men jeg er jo da et skikkelig morgenmenneske. Så mens han sover så tenkte jeg at jeg liksågodt kunne skrive litt om hvordan mine dager med han har vært så langt.

Først og fremst må jeg jo bare si at han er utrolig god. Jeg storkoser meg i hans selskap og klarer ikke slutte å smile. Vi har brukt tiden sammen til å snakke mye og bli bedre kjent. Det syns jeg er veldig viktig og jeg er glad for at vi kan være åpne om alt. Det er jo en veldig god start. Også kan man jo ikke annet enn å smile når man møter en mann som behandler en så godt. Jeg kjenner jo det er veldig rart å endelig finne en mann som gjør meg glad på innsiden. I tillegg kommer jeg godt over ens med familien hans og det betyr alt for meg. De er flotte mennesker alle sammen og jeg gleder meg til å bli bedre kjent med dem. Her kan jeg være meg selv og føler meg trygg.

Ikke dårlig å gå fra nervene helt i sky til å bli så avslappet og glad. Jeg må jo bare få takke alle 3 som har vært så snille med meg og som godtar meg for den jeg er. Kanskje jeg fant drømmeprinsen som mamma snakker om allikevel. Tiden får vise. Jeg storkoser meg hvertfall hjemme hos han og blir her i noen dager.

 

I går var vi i Sverige en tur. Vi har sett på filmer og slappet av. Vi var hos foreldrene og spiste god middag i går. Så jeg har det veldig hyggelig og gleder meg til å se hva dagene fremover blir til.

Mye blogging blir det ikke, men jeg oppdaterer hvertfall når han sover lengre enn meg.

Så ønsker jeg tantebarnet mitt en ekstra koselig dag for hun har nemlig bursdag i dag. Gratulerer så mye med dagen. Jeg er kjempe glad i deg.

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg