En flott dag med en dårlig kropp

Og så var det på tide for meg å prøve og sove. Det har faktisk vært en veldig bra dag i dag. Jeg har fått gjort ganske mye og inni mellom har jeg også fåttslappet litt av, men nå kjenner jeg at kroppen er klar for litt søvn. Forhåpentligvis blir det litt lengre enn forrige natt.

Denne dagen har gått så utrolig fort, men det er jo ikke så rart når man hele tiden har noe å finne på. Det har vært en produktiv dag og det har holdt humøret oppe. Har jeg noe å gjøre som jeg syns er gøy så er det mye enklere å takle disse slitsomme dagene hvor kroppen min ikke fungerer. Jeg har hoppet rundt på krykker, men i dag var det helt greit. Hodet fungerte akkurat slik det skulle og for meg er det mye viktigere.

Dagens kveldsmat

dagens kveldsmat ble tacobaguett

I dag har det vært veldig lett å tenke positivt fordi jeg har gjort så mye som har gitt meg glede. Bloggen er noe av det beste som finnes i livet mitt. Jeg er så heldig som har en blogg og kan dele alt med dere fantastiske følgere. I tillegg til alle plantene mine som jeg kan stelle med. Endelig føles det ikke så tungt selvom kroppen er ubrukelig. Når hodet ikke er fylt av et mørke så er det plutselig mye enklere å være glad og tenke positivt. I tillegg da ha så mye å finne på med bloggen er ekstra fint.

Men nå begynner jeg å bli så sliten at jeg er nødt til å finne senga. Du vet det er på tide å legge seg når øyelokkene føles tunge. Heldigvis har jeg fått spist litt kveldsmat så jeg er helt klart for litt søvn nå. Også får vi vente og se hva morgendagen bringer. Det blir hvertfall mat fra MENY og jeg har veldig lyst til å fortsette å jobbe med idéer til bloggen. Kanskje jeg også får sett på en film. I dag så jeg på Batman. Mest fordi jeg syns the joker er awsome, men det er også en ganske bra film. Da får jeg gå å legge meg, kanskje jeg får litt søvn. Natta!

Følg gjerne bloggen på facebook HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg