En fin overraskelse

Gårsdagen: etter å ha kommet hjem fra Oslo og blogget litt så begynte naboen å gå ut. De så “nå kommer de snart, de er rett rundt hjørnet” og da ble jo jeg nygjerrig. De hadde stelt seg langs veien her med flagg og hele pakka. Plutselig kommer det kjørende traktorer som var pyntet opp, ambulanse med skilt “det blir bra” og mange flotte biler og motorsykler. Jeg og samboeren min gikk ut og så på et litt annerledes 17 mai tog rett utenfor leiligheten. Det var så koselig at disse menneskene ville bruke sin tid på å glede alle oss andre. Jeg satt utrolig pris på det og det tror jeg mange andre gjorde også. Så ble det ikke mange nydelige små barn i 17 mai tog, men jaggu ble det bra allikevel. En stor takk til alle som hadde pyntet både seg selv og kjøretøyet for å lage liv i gatene.

I tillegg til det flotte 17 mai toget utenfor her så ble det brettspill og litt TV. Jeg var utrolig sliten og sovna faktisk ganske tidlig. Jeg skulle egentlig bare hvile øynene litt før jeg skulle se mer supernatural, men det sovnet jeg fra. Så da har jeg hvertfall fått sove om natta. Men altså hvis det å få sove om natta betyr å være så utslitt og ødelagt så vil jeg heller sove på dagen. Det har absolutt ikke vært noen bra dager så jeg skjønner jo hvorfor jeg sovna. Jeg har jo ikke hatt det noe bra og jeg har vært ganske langt nede, utslitt og i tillegg hatt en vond kropp. Det er klart man sovner fort da.

Allikevel lurer jeg litt på om jeg skal sove litt til. Jeg hadde nok sovet mye lengre hvis ikke samboeren min skulle opp og på jobb. Og når han har vært på jobb så blir det et nytt intervju. Vi får bare krysse fingrene og håpe at denne gangen får han jobben. Det begynner jo å gå mot sommerferie så det hadde jo vært fint med en jobb før neste skoleår begynner. Vi får bare håpe på det beste.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg