En fantastisk oppskrift

I dag skal vi kose oss litt ekstra. Jeg har nemlig lagd en rett som mamma alltid pleide å lage til oss når vi skulle kose oss ekstra mye. Oppskriften kommer fra ei venninne av mamma, mer vet jeg ikke. Men den som har funnet opp denne retten har utrolig god smak. Jeg har vist dere denne retten før, men jeg har lyst til å vise den igjen. Om du ønsker å lage den så er det bare å følge nøye med. Det høres kanskje rart ut, men den smaker helt utrolig. Ingen jeg har servert den til har sagt den ikke var god. Dette er en rett alle har elsket, men om du teller kalorier er ikke dette middagen for deg. Du vil skjønne det når du leser hva den inneholder.

Jeg syns man skal kunne kose seg av og til. Så når jeg virkelig vil kose meg så lager jeg denne retten. Da mener jeg ikke en helt vanlig lørdagskveld, men en skikkelig utskeielse. For denne retten er ikke noe man bør spise for mye av. Allikevel anbefaler jeg deg på det sterkeste å prøve dette en dag. Liker du å prøve nye ting og ikke er redd for en ekstra kilo skal hoppe på deg så må du bare prøve. Denne retten er litt som ribbe og kalkun. Du har den ikke for ofte for da er det ikke like godt.

Så hvis dette ser godt ut så kan du gjøre det ganske enkelt. Bare følg oppskriften og nyt en ekstra god middag.

2 personer

Du trenger:

Pasta, 1 pk majones, 1 boks Heinz kyllingsuppe, 1 grillet kylling, ost og paprika potetgull.

Slik gjør du:

1. Plukk en hel grillet kylling fra hverandre og kapp alt i små biter.

2. Hell kyllingsuppe og majones i en bolle sammen med kyllingbitene og bland det sammen.

3. Kok opp nok pasta til å dekke en liten firkantet form (ca. 20×20cm).

4. Legg pastaen i bunnen av formen, hell så kyllingblandingen over og smør det oppå pastaen. Legg ost (skiver eller raspet) over kyllingblandingen.

5. Knus potetgullet over osten.

6. Settes inn i ovnen på 200°c i 30 min.

Serveres med en frisk og god salat.

Håper det smaker.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg