En fantastisk følelse

Jeg har en del husarbeid å ta tak i, så jeg begynte litt i dag. Alt blir nok ikke gjort i dag, men bare det å begynne er jo en helt super følelse. Nå har hele tvbenken blitt tørket støv av. Jeg har også gått over skjermen til tven fordi der var det så mange fingeravtrykk og det er noe av det styggeste jeg vet. Så nå er det skikkelig fint på tvbenken igjen. Ikke at det har vært noe rot der, men støv gjør det skikkelig stygt. Med en gang det er borte så blir jo tvbenken så mye finere. Jeg fikk til og med vasket støvet av pyntetingene og rammene. Ja, i dag har jeg gått grundig over denne tvbenken.

Jeg har også fått støvsugd rundt tvbenken, men lengre enn det har jeg ikke kommet med støvsuging. Noe jeg har gjort er å begynne og rydde på den hvite benken til kjøkkenet (samme benk som tvbenken). Dere som har fulgt med en stund har jo sett at jeg har “bygd ut” kjøkkenet ved hjelp av 2 hyller/benker fra IKEA. Den ene fikk jeg vasket over da jeg ryddet og flyttet på plantene, men den store benken har det ligget en del rot på. Nå har jeg fått ryddet og vasket halvparten av overflaten til denne benken. Så jeg har kommet godt i gang med husarbeidet.

Nå som samboeren min har kommet hjem fra jobb måtte vi jo ha litt middag. Så nå sitter jeg her og slapper litt av, men jeg har planer om å få ryddet og vasket resten av benken i løpet av dagen. Da mener jeg ikke bare på toppen, men også hyllene under. Kanskje prøve å få litt system i disse hyllene også.

God oppsummert er dette en skikkelig rydde/vaskedag. Av og til trenger man det. I tillegg har jeg fått tatt alle bildene til planteoppdateringen og jeg har satt sammen og redigert videoen som skal lastes opp på youtube i morgen. For en gang skyld har jeg vært skikkelig effektiv. Og med en slik dag fortjener man også å slappe av litt. Så jeg tenkte å ta en dusj i kveld, bruke min favoritt ansiktskrubb og kanskje ta på en ansiktsmaske. Når jeg har kommet ut av dusjen så har jeg også lyst til å se på en film. Så dette blir/har vært en veldig bra dag.

Når jeg redigerte videoen og så igjennom alt av opptak så ble jeg skikkelig glad. Det fikk meg i så godt humør. Så jeg håper dere får samme følelsen for det var en så utrolig god og flott følelse. Også håper jeg at jeg snart får kommet meg på en tur igjen. Planen er å komme meg ut i helgen, men vi får se hva som skjer. Nå skal jeg hvertfall tilbake til husarbeidet.

Hva gjør dere i dag?

Følg meg også her:

Facebook

Instagram

Youtube

2 kommentarer
    1. Det er alltid behov for litt fjerning av støv og en solid støvsuger er ok. Må snart bytte min egen støvsuger men det er noe som heter penger som ikke vokser på trær. Ble en kiwi i tidlig kveld etter plaster og litt. Legger meg tidlig for tiden. Nok av søvn er noe man trenger. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg