En ekstra god følelse

Dagen i dag har vært helt perfekt. Jeg har følt meg i skikkelig god form, hatt det beste humøret på lenge og bare hatt det gøy hele dagen. Som dere sikkert har fått med dere så har jeg begynt å dekorere til jul allerede. Og nå har jeg faktisk kommet ganske langt. Som om ikke det var en god nok dag i seg selv så var jeg på Nille i dag og fikk kjøpt et par nye ting. Jeg hadde litt ekstra penger og fant noe jeg virkelig likte. Så dere skal ikke se bort i fra at det blir noen flere handleturer.

Det beste av alt er jo at dette er jo bare starten på førjulstiden. Nå har jeg jo så mye spennende og gøy foran meg. Forhåpentligvis kommer jeg i gang med bakingen allerede i morgen. Som jeg har sagt før så har jeg flere oppskrifter klare. Så det er egentlig bare for meg å sette i gang. Jeg mangler bare en ting før jeg kan bake og det er å pynte hjørnet på kjøkkenet. Jeg har både vasket og ryddet der, så det er bare pynten som gjenstår. Problemet er bare det at jeg har ikke het bestemt meg hvordan jeg vil ha det. Derfor tenker jeg at det kan bli morgendagens prosjekt.

Akkurat nå har jeg bare lyst til å slappe av med film, brus og litt godt. Jeg har holdt på i hele dag, helt siden jeg stod opp så da kan det være greit å ta det litt med ro. Også har jeg redigert denne videoen jeg har filmet de siste par dagen. Dette er noe jeg virkelig gleder meg til å vise dere. Det vil også komme video av innkjøpene i løpet av julen, men da kommer jeg til å lage en video med flere dager. Så dagens shoppingtur vil nok ikke komme med det første. Og selvfølgelig kommer jeg ikke til å vise at jeg pynter med det jeg har kjøpt nå i dag, ikke før jeg tar en house tour i demeber. Da kommer jeg til å vise dere alle endringer som er gjort her siden i dag. For endringer vil det jo bli når jeg plutselig finner noe julepynt eller noe annet skjer.

Fremover nå blir det en del filming og en god del redigering av youtubevideoer. Hvertfall hvis jeg får filmet alle de idéene jeg har på listen min. Da må jeg huske å alltid ha strøm på mobilen. For noen ganger (veldig ofte) har jeg skulle tatt en tur ut også har mobilen vært tom for strøm. Og som regel er også powerbanken tom, så den får jeg jo heller ikke brukt. Det skjedde ganske mye i sommer. Så da var det bare å vente 1 til 2 timer før jeg kunne gå. Det er jo ikke akkurat så gøy når man kjenner at man virkelig vil ut NÅ. Så det får jeg prøve å bli flinkere til. Mange videoer til youtube skal jeg nok allikevel klare å få til.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

2 kommentarer
    1. Bra med slike dager da alt stemmer. Har ferie i 2 uker fra mandag av men har ingen planer. Må se fremover og få vekk noen ting, ellers er handleturer en fin sak til det. Har planer om så mangt men handler etter behov og ikke etter lyst. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg