En dusj hjelper

Da har jeg nettopp kommet ut av en forfriskende dusj. Jeg følte at jeg trengte det nå. Mest for å føle meg fresh, men også fordi jeg trenger å rense øret ofte når jeg nettopp har utvidet til et hakk større. Nå orket jeg ikke dra ut taperen og drive å rote så jeg tok heller en dusj. Det føles ganske greit i øret nå så forhåpentligvis går alt som det skal videre. Jeg har ikke noe vondt når jeg tar borti der og jeg tror faktisk at jeg snart kan ligge på den siden. Det betyr jo at jeg kan snart prøve å utvide på andre siden også, men jeg vil vente litt ekstra bare sånn for sikkerhet skyld. Jeg har ikke lyst til å begynne og sove på den siden for tidlig også blir det irritert og betent. Dette tas rolig og forsiktig. Allikevel er det én ting som nesten er umulig og det er å ikke ta på øret jeg nettopp har utvidet. Jeg prøver å la være, men noen ganger tar jeg meg selv i å ta borti. Noe som ikke akkurat er så veldig bra med mindre man er helt ren på hendene. Så der har jeg litt jobbing å gjøre med meg selv.

Nå som jeg er helt ren så gjør det jo ikke noe (selvom man ikke skal klå for mye uansett). Jeg sjekket i stad og jeg kan faktisk snurre taperen rundt uten at den sitter fast. Så allerede har det utvidet seg ganske bra. I går fikk jeg så vidt dyttet den på plass når den hadde sklidd litt ut. Dette ser veldig bra ut!

Nå kom jeg egentlig ikke inn her for å snakke så mye om hullene i ørene, men det ble vist en del prating om det allikevel. Jeg ville egentlig fortelle litt om dagen i dag og at jeg nå skal tenne lys for pappaen til samboeren min som hadde blitt 60 år i dag.

Dagen i dag har vært litt tung. Det har ligget en slik tung og vanskelig stemning i hele leiligheten egentlig, men vi har allikevel fått noe ut av dagen. Både tur og yatzy har jeg og samboeren min gjort sammen. Jeg har lagde ostepanetter til middag i dag og resten av dagen har gått til blogging og Netflix. Når jeg ikke orker noe annet så pleier jeg å sette på Once Upon A Time på Netflix.

Resten av kvelden tenker jeg å slappe av med youtubevideoer for jeg vet at jeg ikke får sove nå. Jeg er lys våken fordi jeg har tatt en dusj. Så da blir det å se på Toxic Tears i Toxic Tears t-skjorten min. Den passer jo ganske godt nå som halloween er rett rundt hjørnet for på t-skjorten står det honey if anyone knows when halloween is it’s me! Så her skal jeg ligge og slappe av til jeg blir trøtt nok til å sove.

Bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg