En creepy og ekte hendelse

Jeg satt å hørte på noen horror mini stories som Jake Munro drev å leste, men så begynte han å snakke om noe annet. Han snakket om disse marerittene man får når man ikke klarer å røre seg eller si noe. Det fikk meg til å tenke på noe lignende som jeg har opplevd og tenkte at jeg kunne ta en liten story time nå (selvom det ikke er lørdag). For det har skjedd et par ting som jeg syns har vært skikkelig ekkelt å oppleve. Så la oss sette oss godt til rette, krype under et pledd eller dyna og så skal jeg fortelle dere om noe jeg selv har opplevd flere ganger.

Jeg husker spesielt siste gangen jeg hadde en slik opplevelse. Jeg bodde hjemme hos mamma, men jeg var ikke så ung at et mareritt ville skremt meg. Allikevel skremte dette meg skikkelig. Så jeg lå i senga om kvelden, utslitt og klar til å sove. Plutselig kjennes det ut som om rommet blir mindre og mindre. Hjertet mitt banker fortere og fortere og jeg puster raskere og raskere. Denne opplevelsen gjorde meg så utrolig redd. Det føltes ut som jeg skulle bli knust mellom mine egne soveromsvegger. Jeg husker så vidt at jeg kom meg ned til mamma, men det var kjempe vanskelig å gå. Jeg var helt skjelven i stemmen og nesten gråtene.

“Mamma, det kjennes ut som rommet krymper. Det er skikkelig ekkelt.” Sa jeg til mamma, mens hele kroppen min skalv. Hun ba meg om å legge meg på sofaen til det gikk over. Det var bare en drøm, men det føltes så ekte. Jeg var våken, men jeg sov allikevel. Etter en stund på sofaen, anspent i hele kroppen og fokus på å våkne opp så gikk det til slutt over. Endelig kunne jeg senke skuldrene og slappe av igjen, men dette er som sagt ikke første gangen. Jeg kan ikke huske om jeg har kommet ned i stua før, men jeg kan huske ganske svakt at jeg har hatt denne opplevelsen/marerittet flere ganger. Hver gang blir jeg skikkelig redd for det føles så ekte ut, men det er jo ikke det.

Er det noen andre som har hatt noe lignende? Jeg vil veldig gjerne høre deres historie om dere har hatt noe lignende. Skriv i kommentarfeltet om du har opplevd noe som har føltes så ekte, men bare vært en vond drøm.

Følg gjerne bloggen på Facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg