En bedre hverdag med trening

Må gi meg selv en liten applaus i dag. Jeg våknet samtidig som gubben skulle dra på jobb. Dette er jo såpass tidlig som… ehh… kl. 04.45 tror jeg. Først lagde jeg meg litt frokost og slappet av i sofaen, helt vanlig morgen. Etter det så tok jeg liksågodt en treningsøkt på 1 time og drakk en del vann før jeg slokna på sofaen i et par timer. Men jeg må jo si at det var ganske digg å orke og trene såpass mye igjen. Jeg har egentlig bare trent litt nå og da, men nå vil jeg begynne med dette hver morgen gubben skal på jobb. Jeg føler meg så mye bedre. Altså, jeg vet at trening gjør det og jeg er ikke helt dum liksom. Men jeg tror faktisk at det kan hjelpe psykisk også. Som dere vet så har jeg slitt ganske mye den siste tiden og har valgt å være helt åpen om dette, men nå føler jeg at jeg er på bedringens vei og håper at treningen kan hjelpe meg psykisk i hverdagen. Jeg trenger jo fortsatt en psykolog, som jeg ennå ikke har kommet til.

Energien er hvertfall tilbake og det føles så uendelig deilig! Det er ikke ord for hvor godt jeg faktisk har det med meg selv akkurat i dag! Åhh så digg!! I love this feeling!

Uansett… jeg har fått ryddet litt i gangen, satt på middag til meg og gubben (som snart er hjemme fra jobb) og jeg har vært ute med bikkja flere ganger i dag. I tillegg til alt dette så har jeg vært å gått tur bort til butikken og fått tatt noen fine bilder ute som jeg da har brukt i dette innlegget.

Resten av dagen kommer jeg til å fortsette å rydde i gangen for nå begynner det faktisk å se ganske bra ut. Jeg har en del hobbyting som jeg har lyst til å få orden i. Med hobbyting så følger det jo også med masse plastkasser for organisering så det er jo ikke alltid lett å finne plass til alt, men det begynner å hjelpe. Bilder kommer så fort jeg er ferdig!

Eller så tar jeg livet som det kommer. I morgen blir det legetime igjen. Da skal jeg snakke med henne om hva jeg skal gjøre videre for jeg har ikke kommet noe lengre. Nå har det gått 2 måneder og jeg føler jeg er like langt som da jeg begynte. Det er ganske kjipt! Men det blir vel bedre om man bare ikke gir opp…

2 kommentarer
    1. Hei. Ja trening hjelper mot mye 😊😊 Lykke til i morgen, så du kan komme videre i livet ditt 👍👍

    2. Lykke til i morgen og håper du får time hos psykolog snart. Jeg selv har akkurat startet hos psykiater. Trening er så bra for kroppen og psyken. 😊

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg