En annerledes, men vakker julaften

Min julaften ble ikke helt slik vi hadde planlagt, men det var allikevel en helt fantastisk dag. Jeg skal ikke gå inn på hvorfor, men planen var jo egentlig å feire jul med familien min. I stedenfor ble vi hjemme og det var faktisk veldig koselig. For ikke bare fikk jeg dele denne julaften med jentami, men den fantastiske familien min kom jo med både gaver, mat og godteri til oss. Så jenta mi fikk jo hilst på nesten alle sammen, slik planen egentlig var. Og det var så koselig å være her med henne. Hun fikk smake på norsk julemat for første gang og hun fikk utrolig fine gaver fra familien min. Vi satt på Harry Potter og tok det helt med ro. Og helt ærlig var det en av de beste dagene i mitt liv.

En stor takk til familien min som virkelig stilte opp, rett og slett kom med julen til oss når vi ikke kunne komme dit. Dere er helt fantastiske alle sammen!

Dette er virkelig minner for livet. Og når julaften ble så bra, gleder jeg meg veldig mye til å se hvordan nyttårsaften blir.

Første juledag ble også veldig fin. Broren min og tantebarnet mitt kom en tur bort for å fikse noe. Ikke bare det, men broren min hadde funnet frem verktøy som han ikke bruker og som jeg da kunne få. For vi snakket om dette på julaften når han kom innom. Jeg skal begynne på ny hobby til våren og da trenger jeg en del verktøy. Så det ble jo en hel julaften igjen når han kom med en stor IKEApose full av verktøy til meg. Og ikke nok med det. Vi fikk en boks med julekaker som tantebarnet mitt hadde bakt også. Altså vi har blitt skjemt bort så mye nå i julen. Alle har vært så fantastiske. Jeg er så takknemlig for at jeg har den familien jeg har. De er verdt mer enn alle penger i hele verden.

2 kommentarer
    1. Bra at det ble en helt herlig julaften for dere begge. Gaver og god mat hører med. Tenk at du haren slik fin familie. Det er deilig med et godt nettverk rundt seg. I går hadde min bror bursdag, vi var 6 stk i leiligheten til mor og far. Det var mange nok det. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg