En aldri så liten dump i veien

Dagen i dag ble ikke helt sånn som jeg håpet. Når jeg våknet følte jeg meg egentlig ikke så ille. Magesmertene hadde gitt seg etter litt søvn. Jeg var egentlig bare litt småsliten i kroppen og litt uvel, men det var ikke noe big deal egentlig. Så jeg fikk nå hengt opp ei vask og satt på ei til. Når jeg hadde gjort det så begynte jeg på soverommet og da så det bare klikk også hadde man magesmerter igjen. Så lite skulle faktisk til før jeg lå rett ut i senga for å roe ned magen igjen. Jeg har jo veldig lyst til å gå tur i dag  men hvis det ikke blir noe bedre snart så må jeg bare innse at det ikke blir noe ut i dag. Det syns jeg er veldig synd fordi vi er så godt i gang med turer og det er jo så koselig å komme seg litt ut. Også stopper alt opp fordi jeg ikke orker å reise meg. Jeg vet jeg så at jeg skulle komme meg ut uansett form, men å gå tur nå er å be om mer vondt og jeg vil ikke utsette meg seg for det. Så da blir ikke soverommet ferdig i dag, men jeg har kommet et stykke på vei. Faktisk er Det bare noen småting igjen. Det er så irriterende å ikke bli ferdig, men vi har jo egentlig god tid.

Jeg har bestemt meg for å bli ferdig med soverommet og få det fint der aller først. Så skal jeg gjøre det samme med gangen. Etter at gangen er ryddig og fin så blir det stua og sånn vil det da gå frem til hele leiligheten er helt ryddig. Jeg håper jeg får gjort det før jeg evt får en dårlig periode igjen, men vi får se. Er det ikke det ene så er det jaggu det andre. Det er ikke rart jeg blir sprø. Jeg kan rett og slett ikke planlegge en dag  forveien for det er alltid noe som skjer om jeg gjør det. Allikevel er det jo greit å jobbe mot et mål man har satt seg. Derfor håper jeg virkelig at denne psykologen kan hjelpe meg å bli bedre.

I dag ble det en hamburger til middag fra mitt nye favorittsted. Det både ser og smaker så mye bedre enn mange av disse andre stedene jeg har spist. Det er ikke en tørr eller fettete hamburger som smaker helt likt som alle andre steder. Denne er så god. Jeg klarer ikke beskrive det en gang. Pommes frites fra dette stedet er bare helt amazing. God kvalitet rett og slett! Og utrolig god service også. Det andre steder vi har bestilt fra tidligere kan ikke sammenlignes engang. Dette er himmelsk.

Problemet er jo bare det at jeg sa egentlig at vi skulle spise sunnere, men det ble altså ikke sånn i dag. Nå er det jo lov å kose seg litt ekstra i påsken da (sier vi). Også orket jeg uansett ikke lage noe middag nå uansett. Så da ble det sånn. Ikke at jeg klarer på det. Faktisk var det så godt at jeg nesten spiste opp alt og det er ikke ofte skjer. Som regel er det samboeren min som spiser halvparten. Jeg kan egentlig ikke si at det var fordi jeg var ekstra sulten heller så da er det nok bare ekstra god mat.

Men nå kjenner jeg at det er på tide å slappe litt ekstra av. Disse smertene er til å bli sprø av. Får håpe de er borte i morgen. Jeg vil bli ferdig på soverommet.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg