Emily Boo tegning

Jeg veit jeg er veldig sent ute med dagens første innlegg, men jeg hadde virkelig lyst til å starte dagen med å tegne noe i dag. Om du driver med en hobby så vet du hvor lang tid det kan ta, men jeg ble altså ferdig til slutt. Det var så gøy å starte dagen sånn som dette. Jeg senket skuldrene og tenkte bare på at jeg skulle kose meg. Det var ikke noen tanker om at jeg skulle jobbe. Første gangen i år klarte jeg å bare nyte morgenen/formiddagen uten at hodet mitt stresset. Så la oss se hvordan resultatet av denne flotte morgenen ble.

I dag tegnet jeg Emily Boo. Hun er en av mine absolutt favoritter på youtube. Jeg digger henne og hvordan hun bare stråler med en stor personlighet og et stort hjerte. Så selvfølgelig måtte jeg tegne henne. Det var veldig gøy. Både fordi hun har så awsome makeup og fordi hun har så fine farger. Og da måtte jeg jo ta frem noen fargeblyanter. Vanligvis ville jeg ikke brukt fargeblyanter fordi det er så vanskelig å bruke og jeg syns ikke det blir noe fint, men denne gangen ble jeg faktisk veldig fornøyd.

Dette har jeg altså holdt på med i dag og jeg kommer nok til å finne på noe mer spennende i løpet av dagen, men akkurat nå kjente jeg at jeg trengte en pause. Flere timer mer blyanten i hånden er ganske slitsomt fordi jeg klarer ikke legge det fra meg før jeg er ferdig. Det er rett og slett for gøy, men nå kan jeg altså ta meg fem minutter.

Også la jeg ut begynnelsen av tegningen som dere kan se over her. Den ligger på min Instagram story. Og da hadde faktisk Emily Boo lagt den på sin story og sendt meg en melding med 4 smilefjes med hjerteøyne. Det var veldig koselig. For når man sitter og tegner noen som man følger på Instagram eller YouTube, bruker masse tid og er kjempe nøye så vil man jo veldig gjerne at vedkommende skal se det. Jeg er ikke sånn typisk fangirl, men det gjør meg veldig glad når vedkommende gir et lite tegn på at de faktisk har sett det og at de liker det. Så det gjorde meg skikkelig glad.

Nå som jeg har fått drevet litt med hobby så kjenner jeg faktisk at jeg er klar for litt jobb. Så da er det bare å sette seg godt til rette, med litt frukt og begynne å jobbe.

Hva syns du om tegningen? Kjenner du til Emily Boo? Hvis ikke kan du bare søke på navnet så finner du henne på Youtube og Instagram.

Følg gjerne bloggen på facebook HER for mer hobbyrelatert og mye annet.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg