Ekte kjærlighet

Når man finner den rette så er det samme om man har kjent hverandre i 10 år eller 10 timer. Man kan føle det på samme måte uansett. Første gangen jeg traff han så viste jeg med en gang at han var den rette for meg og den samme følelsen har jeg hatt hele tiden etterpå også. Kjærlighet er magisk når man finner den perfekte match. Hjertet bestemmer seg for å hoppe uti noe helt nytt og man har null kontroll. Allikevel er det den beste følelsen man kan ha. Når ting bare faller på plass og man ikke klarer å slutte og smile. Det er rart hvordan en person kan snu hele verden trill rundt og gjøre et knust hjerte helt igjen. Det er rart hvordan en person man ikke kjente kan bli det viktigste i livet. Det er rart hvordan en person kan gjøre alt godt igjen bare ved å være seg selv. Det er fantastisk hvordan kjærligheten fungerer.

Jeg har opplevd så mye negativt i livet mitt og jeg trodde det ville styre meg resten av livet, men så kom han som en reddende engel og gjorde meg til den lykkelige jenta jeg var ment å være. Jeg har fått så mange koselige tilbakemeldinger om at jeg ser mye lykkeligere ut og at det er et lys i meg som ikke var før. Ja, det er faktisk sant. Jeg har endelig funnet gnisten i meg og det har gjort hverdagen min mye enklere. Jeg har energi til å ta tak i livet mitt og det føles helt fantastisk. Når man har gode mennesker rundt seg så føler man seg mye bedre. Alt jeg trengte var en mann som han med en fantastisk familie og så var jeg meg selv igjen. True love!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg