Eko Sverige i juletiden

Har du noengang vært på juleshopping i Sverige? Det har jeg og dem skuffer ikke! Det var så mye å se på, så jeg måtte jo begynne og knipse bilder av utvalget der. Dama mi tok meg nemlig med på en enorm butikk som heter Eko. Den har nettopp åpnet i Nyköping, så det var veldig spennende. Så vidt jeg vet fins denne butikken kun i Sverige, men jeg hadde ikke takket nei til denne butikken i Norge. Det var så utrolig mye å se på. Dem hadde alt mulig. Men det er ikke det jeg skal vise dere i dag. Nå skal jeg kun vise dere alt dem hadde av juleting. For dette var himmelen for meg.

Om jeg hadde hatt råd, ville jeg tatt med meg ganske mye mer enn jeg gjorde. Faktisk kjøpte jeg ikke med meg så veldig mye julepynt. Mest fordi jeg ikke hadde råd denne gangen. Kanskje det blir en liten tur innom her når det er salg. Men for denne gangen var det nok med et par grønne nisser (som sitter i sofaen hjemme) og et par pynt til juletreet (merry christmas skilt og pepperkakehus). Også kjøpt jeg meg en liten, grønn slikkepott med juletekst på. Siden det ble såpass lite, blir det ikke noe haul nå. Men hvis jeg kjøper noe mer, kan jeg sette det sammen og lage en haul litt senere eventuelt.

Jeg håper dere likte denne lille turen inne på EKO:- og følg gjerne bloggen på Facebook HER for flere julerelaterte innlegg. Instagram har også mye spennende på storyen min. Du finner profilen min HER. Sjekk også ut høydepunktene på profilen min om du har gått glipp av noe. Masse koselig innhold ligger i mapper.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg