Effektiv i dag

Så utrolig god følelse når man får vasket opp masse oppvask på en gang. I tillegg har jeg fått hjelp av samboeren min til å få vasket bestikket. Det var veldig deilig  et problem mindre. Alt bestikket har endelig kommet hjem i skuffene sine. Jeg har fått vasket masse tallerkner og kjeler så nå ligger jeg litt på sofaen og slapper av. Nå tror jeg at jeg kommer til å hvile frem til jeg skal henge opp klærne i vaskemaskinen. Så blir det å sette på enda mer klesvask. Jepp, sånn er faktisk voksenlivet. Husarbeidet tar aldri slutt, men heldigvis har jeg fått god hjelp fra samboeren min. Jeg står ikke med alt alene og det er jeg veldig glad for.

Men nå kjenner jeg at kroppen min begynner å bli ganske tom for energi så jeg lurer egentlig på om det blir middag nå. Jeg ser på klokken at den begynner å blig mye. Også ble det vist pizza i stedenfor det jeg hadde tenkt til. Så da får man bruke litt energi på matlaging allikevel, men det gjør ikke noe. I dag blir det nemlig pølsepizza. Det blir sykt godt. Også kan vi heller ha melonen til i kveld eller i morgen.

Og hvis du ikke har smakt hjemmelagd pølsepizza før så anbefaler jeg deg å prøve. Det er kjempe godt og man trenger egentlig bare pølseskiver som topping. Du kan så klart bestemme selv om du vil ha noe mer oppå, men jeg syns det er nok med kun pølseskiver.

Så da er vist planen klar for resten av kvelden. Først skal jeg slappe litt av, så blir det å henge opp klær, sette på en ny vask, lage og spise pizza og helt til slutt blir det å slappe av frem til jeg sovner. Mer enn det tror jeg ikke jeg orker i dag. Kanskje jeg henger opp siste klesvask i dag, men det får jeg nesten se på. I dag har jeg jo gjort ganske mye allerede og jeg må prøve å ikke slite kroppen helt ut. Det kommer en ny dag i morgen og en ny gåtur sammen med samboeren min. Jeg gleder meg og jeg håper vi finner det vannet. Det finner vi ut i morgen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg