Du kommer ikke tilbake

Avtalen med psykologen var at jeg skulle gå tur hver dag (hvis jeg klarte det), men jeg har ennå ikke orket å bevege meg ut. I går var en av mine dårligere dager og i dag fikk jeg se bilde av at gravsteinen til Jennie har kommet opp. Det var utrolig tungt og alt sammen kom tilbake til meg. Etter at jeg så bildet så har magen knyttet seg og jeg føler meg så utslitt og lei meg. Å se bilde av den gravsteinen var som å få det bekreftet. Jennie har faktisk forlatt oss og hun kommer aldri tilbake. Navnet hennes på gravsteinen lyste mot meg og sorgen lå seg over meg som et tungt teppe.

Det å se graven hennes på bilder er ikke verste. Det aller verste er tanken på at jeg ennå ikke har fått besøkt graven. Det spiser meg opp innvendig og jeg føler meg som verdens verste tante. Jeg har snakket med mamma som skal kjøpe blomst til grava fra meg, men å ikke kunne være der og legge det på selv føles så utrolig kjipt.

Tantebarna mine har alltid betydd alt for meg og det vil dem alltid gjøre også. Så når jeg er stuck her og ikke har noen måte å komme meg noe sted på så blir jeg veldig lei meg. Jeg skulle ikke bare ønske at jeg kunne besøkt grava til Jennie, men jeg skulle også ønske at jeg kunne møtt Emilie og gitt henne en stor klem. Jeg skulle ønske at ting ikke var ekstra vanskelig. Dette viruset har virkelig gjort alt mye verre for så mange. Jeg skulle ønske det bare var over, at alt dette bare var en vond drøm.

I dag er en veldig vond dag. Kroppen min går på autopilot og hele meg skjelver. Om jeg klarer å bevege meg ut av døra på egenhånd i dag vet jeg ærlig talt ikke. Egentlig vil jeg bare ligge i senga og gråte, men det kommer ingen tårer. De kommer vel i kveld, når samboeren min har lagt seg. Jeg gruer meg hvertfall veldig til i natt. Det blir ikke en god natt, det kjenner jeg på hele kroppen.

Jeg får bare prøve å finne på noe å gjøre, som å lage middag. I dag skal vi ha taco. Samboeren min er nede på butikken for å handle resten av det vi trenger. Så blir det brettspill etterpå. Så dagen er fullbooket med ting å finne på hvertfall. Så får vi bare vente og se hva som skjer i natt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg