Du kjenner meg så godt

Litt sent, men dem sier jo bedre sent enn aldri. Så jeg tok meg tid til å komme innom her nå rett etter jul og vise dere hva som var i de 2 siste pakkene i min adventskalender. Det kan jo hende det er noen der ute som kanskje lurer på det. Så her kommer bilder av dem.

Disse gavene jeg har fått i adventskalenderen ser jeg at hun har puttet mye tid, energi og kjærlighet i. Hun har virkelig lyttet til meg når jeg har sagt hva jeg liker og hun har kjøpt så flotte ting som passer til meg. Den har gitt meg så mye glede i hverdagen, spesielt de dagene vi ikke har kunnet være sammen. Jeg har sav et henne så utrolig mye, men disse pakkene har virkelig lettet på humøret. Ikke fordi det er gaver og det koster. Nei, det er fordi jeg ser at hver eneste pakke har hun tenkt nøye igjennom og hun kjenner meg virkelig.

Nå er adventskalenderen tom, men vi finner alltid nye måter å holde humøret oppe på. Enten det er å planlegge valentines day eller sommerferie, se på bilder vi har tatt sammen eller at jeg får se henne via snapchat.

Heldigvis er ikke dette noe vi trenger å bekymre oss for ennå. Jeg skal jo være med til Sverige og vi skal kose oss masse sammen de neste dagene. Dette blir så utrolig koselig. Nå gleder jeg meg så mye til å komme tilbake til mitt andre hjem.

2 kommentarer
    1. Fine gaver det der og Pippi er jo en klassikker. Hun er en sterk kvinne som det du er. Du skrev at du skulle til dama di i romjula så jeg håper det blir fint for dere. Nyt turen, dagene og feiring av 2023. Ha en fin dag.

      1. Takk for det. Tenker at jeg er det selv, men ikke alltid like lett. Men når man går igjennom så mye og klarer å holde humøret oppe vil jeg si at man er ganske sterk. Ja, jeg er i Sverige nå. Hadde en fantastisk tur som du kan lese om på bloggen nå. ❤

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg