Du går ingen steder

Jeg fikk et skikkelig angstanfall og mistet all energien min tidligere i dag. Så mens samboeren min tar denne turen til graven til pappaen hans, var jeg nødt til å stå over. Ikke har jeg klart å ta en dusj og ikke klarte jeg å riste av meg angsten. Det er ikke alltid like lett å håndtere denne psyken, men jeg prøver hvertfall å gjøre det beste ut av det. Selvom jeg ble hjemme så må jeg bare tenke positivt og håpe at resten av dagen vil bli bra.

Akkurat nå ligger jeg med en anspent nakke og vondt i hodet, men det er lov å håpe at ting kanskje kan bli bedre i løpet av dagen. I mellomtiden ser jeg på en ny serie som jeg skal fortelle dere mer om kveld. Jeg har bare ikke orket å sette meg ned for å skrive ukens film og serie helt ennå.

Dagen i dag ble med andre ord ikke helt sånn som jeg hadde håpet, men man kan jo ikke gi opp av den grunn. Så jeg gjør det beste ut av det og prøver å slappe litt av. Også får bare den dusjen vente til jeg faktisk orker det. Ikke så mye annet å gjøre. Derfor har jeg satt meg ned med litt godteri, isklar og serie. Ingenting er bedre enn dette etter et skikkelig angst/panikkanfall. Så får jeg bare håpe at det kommer en annen dag der jeg kan være med, uten at dette skjer. For det er veldig kjipt å måtte si at jeg ikke klarer å bli med. Uansett hva det måtte være så er det kjipt å måtte avlyse noe som helst når man har planlagt noe.

Det måtte jeg altså i dag og da er det ikke så mye annet å gjøre enn å slappe av. For jeg avlyser aldri noe med mindre det er så ille som i dag. Det er jo ikke sånn at det dukker opp noe bedre. Nei, når jeg avlyser kan du garantere at jeg ligger rett ut på sofaen med enten vondt i kroppen eller knekt psyke, mens jeg håper på en bedre dag i morgen.

Klokken er jo bare 15:00 så det kan jo hende at dagen snur, men om det skjer så blir det første jeg gjør å gå i dusjen. Frem til da finner du meg på sofaen foran tven. Og kanskje skriver ned noen nye idéer til bloggen, oppskrifter og sånt.

Hva gjør du i dag?

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg