Du får ikke styre meg

Det ble en liten rundtur i dag også, men formen var ikke helt bra. Jeg kjente at angsten virkelig hadde lyst til å styre meg og flere ganger måtte jeg stoppe for å bare få kontroll på pusten. Noen ganger er det alt som skal til for å holde angsten i sjakk, men i dag var ikke det så lett. Så jeg gikk hele rundturen med skikkelig angst og hadde lyst til å snu mange ganger eller ta en av snarveiene bare for å bli ferdig med turen, men jeg gjorde det ikke. Og det kan jeg se tilbake på nå og smile av. Jeg klarte faktisk å gå den turen selvom angsten ville jeg skulle løpe hjem. Det er noe å være stolt av.

Været passet til psyken min i dag da. Det blåste og var skikkelig grått, men i det minste begynte det ikke å regne. Selvom jeg var sikker på at det kom til å skje i løpet av kvelden i dag. Kanskje det venter til i morgen med å regne. Det er hvertfall veldig varmt og trykkende luft. Så med andre ord hadde det ikke gjort noe med litt regn. Jeg håper bare at jeg får flyttet plantene mine under tak før det. Grunnen til at jeg ikke flytter dem under tak nå er fordi dem får ikke noe sol om jeg setter dem ved husveggen. Så hvis det blir sol i morgen så vil dem jo ikke få noe med mindre jeg bærer dem tilbake. Derfor venter jeg heller til det eventuelt begynner å regne. For det har vært litt sol nå og da.

Nå som turen er ferdig og jeg har fått slappet litt av, så blir det litt kveldsmat. Jeg skal også begynne å se en ny serie som har stått på listen min på Netflix en god stund nå. Også får vi se hvor mye jeg får sett av den før jeg går og legger meg. Akkurat nå er jeg ikke litt trøtt engang. Bare veldig utslitt på grunn av angsten, men det kan jeg leve med. Det blir vel bedre med tiden. Jeg skal jo prøve å få gått tur hver dag så da kanskje det roer seg ned etterhvert. Man blir hvertfall ikke bedre av å sitte inne. Så jeg tror disse små rundturene kommer til å være veldig bra for meg.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg