Du er mitt alt

Det er jo så typisk meg å få mensen når jeg er noe sted eller skal noe. I går var jeg med å hjalp gutten min og foreldrene hans å flytte ting på lager. Det endte med at jeg ble så svimmel at jeg nesten seilet om. Om kvelden skjønte jeg jo hvorfor for da lå jeg rett ut med smerter og de har jo selvfølgelig ikke sluppet enda. Jaja, da lå man rett ut da… det er egentlig det som irriterer meg mest ved dette drittet. Jeg får jo ikke gjort noe og må som regel ligge å sove bort hele dagen. Jeg vil jo ikke det når jeg er med han, men jeg er nok pent nødt til det om det ikke gir slipp.

Det har jo vært utrolig koselig frem til nå da. Jeg lagde et kort som jeg gav han der det stod hvor mye han betyr for meg osv. Når vi kom hjem på kvelden la jeg meg ned på senga og han kommer bort til meg med et kort han hadde kjøpt i butikken. Han hadde sittet og skrivd mens jeg lå og slappet av. Det skulle mye til for å ta seg sammen når jeg leste alt som stod der. Jeg ble så glad når jeg leste det. Han er en utrolig god og snill mann. Jeg har virkelig funnet den beste mannen for meg. Vi passer så bra sammen. Jeg føler meg veldig heldig som har møtt han. Han skal jeg ta godt vare på og jeg vet at han vil ta godt vare på meg.

Hvordan dagen min blir i dag er ikke godt å si, men jeg håper jo jeg slipper å ligge her hele dagen. Jeg har ikke tid til det og jeg har heller ikke lyst til å miste en hel dag sammen med han på grunn av dette. Jeg får vel bare se ann formen og prøve å ta det litt rolig hvertfall. Ikke mye annet å gjøre gitt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg