“Du er feit”

Når det kommer til å bli tatt bilde av så har jeg alltid prøvd å unngå det. Jeg har alltid hatet å bli tatt bilde av, særlig av hele meg. Alle de ekstra kiloene som syns. Jeg følte meg alltid så stygg og ekkel. Det er mange bilder jeg ikke liker nå også, men jeg har faktisk kommet over bilder jeg har vært fornøyd med også. Hvertfall nå i det siste. Så jeg tenkte vi kunne dykke litt inn i arkivet og se på noen av bildene jeg har vært mest fornøyd med hittil i år.

18. Januar i Oslo:

28. Februar i Sandvika:

22. April utenfor leiligheten:

26. April utenfor leiligheten:

30. April utenfor leiligheten:

13. Mai i Lillestrøm:

17. Juni i Oslo:

23. Juni i Gjerdrum:

Dette er altså alle bildene fra i år som jeg har vært fornøyd med. I tillegg til dato og sted de er tatt. Alle bildene er tatt av samboeren min. Kanskje det er derfor jeg liker dem så godt. Han er veldig flink til å ta bilder. Det kan også være at jeg faktisk ser ganske tynn ut på bildene. Jeg har jo gått ned i vekt på året som har gått, men jeg føler meg fortsatt veldig stor. Det blir jo til at jeg tenker at jeg er for stor til å kunne vise hud og det syns jeg er veldig trist. Jeg vet jo at jeg ikke er alene om den tanken. Mange gutter og jenter sliter med slike tanker. Det tok meg ganske lang tid å i det hele tatt tenke at jeg kunne ta på meg en crop topp f.eks. Faktisk måtte jeg gå ned flere kilo før jeg følte meg vel i min egen kropp.

Nå klarer jeg å få på meg korte og trange klær som jeg egentlig vil gå i, men jeg føler meg som en flodhest ved siden av alle andre. Når jeg ser på disse bildene så ser jeg jo ei pen jente som burde være glad for den kroppen hun har. Allikevel har jeg lyst til å klemme inn magen til jeg ikke får puste, jeg har lyst til å bruke en diger jakke for å skjule armene mine og jeg har lyst til å gråte fordi jeg ikke er fornøyd. Grunnen til at jeg føler det sånn er jo fordi jeg pleide å veie 20 kg mer. Så når jeg ser kroppen min så ser jeg fortsatt bare en stor mage og store overarmer. Allikevel kler jeg meg i de klærne jeg syns er fine fordi jeg er lei av å gjemme meg bak ei joggebukse og alt for stor jakke.

Jeg jobber med meg selv hver eneste dag og det kommer jeg til å fortsette med til jeg er glad i meg selv. For innerst inne vet jeg at jeg er nydelig!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg