Du ble bare 13 år

Søndagkveld kom det en grusom nyhet fra svigerinna mi. “Jennie er savnet”. Det knøyt seg i magen og jeg ble utrolig redd for at det hadde skjedd henne noe. Det var stor leteaksjon i Vikersund og alt jeg kunne gjøre var å sitte her hjemme og håpe at hun var i orden. Tiden gikk og jeg ble mer og mer bekymret. Tårene trillet og det gjorde vondt i hele kroppen. Det var så mange tanker i hodet mitt og jeg klarte ikke å få fred før hun var funnet.

Ikke noe spor fra henne i løpet av natten. Jeg ble livredd og håpet at hun bare hadde gjemt seg et sted. Hun bare måtte være okay.

Folk strømmet til Vikersund for å lete den dagen. De lette overalt og til slutt fant dem henne. Jeg leste på nyhetene at hun var kritisk skadd og fløyet til sykehuset. Det var fortsatt håp. Jeg klamret meg fast i det lille håpet jeg hadde, men fikk til slutt melding fra mamma at hun ikke var i stand til å redde.

Det tok noen sekunder og så raste hele verden min. 13 år gammel ble hun. Mitt vakre, snille tantebarn. Det finnes ikke ord på hvor vanskelig det er å miste deg. Jeg vil for alltid bære deg i mitt hjerte. De flotte minnene vil alltid være med meg. Jeg er så glad i deg. Himmelen har fått den vakreste engelen. Savnet og sorgen er så stor.

Jeg vil takke alle de fantastiske menneskene som lette etter mitt tantebarn. Tusen takk til legene som gjorde sitt beste for å hjelpe vår skjønne Jennie. En stooor takk til kjæresten min som er der for meg i den tunge tiden og for alle dere som har tatt kontakt og strekker ut en hjelpende hånd og trøst. Jeg er veldig glad for at alle dere har vært der. Og til min kjære familie som har det like vondt som jeg har det nå, jeg er utrolig glad i dere. La oss støtte hverandre og trøste. Dette er en forferdelig og helt uvirkelig tragedie, men sammen skal vi klare å komme oss igjennom dette. Mine tanker går til min kjære bror og hans familie som måtte ta farvel med sin kjære datter. Jeg skulle ønske jeg kunne være der og gi dere alle sammen en stor klem. Men vit at jeg alltid er her for dere og jeg er utrolig glad i dere alle tre.

Tusen takk til vår vakre Jennie som gav oss så mange fine minner vi kan se tilbake på. Du var ei fantastisk flott jente. Jeg har så mange flotte minner med deg helt siden du ble født. Dette er stunder jeg aldri kommer til å glemme. Du var ei sterk og modig jente. Jeg har alltid vært utrolig stolt av å være tanta di. Det var så mye du gikk igjennom som du alltid klarte å komme deg på beina igjen. Du var en fighter og den tøffeste jenta jeg vet om. Jeg kommer til å savne deg. Det finnes ikke ord. Mitt flotte, herlige og modige tantebarn. Hvil i fred 💖

8 kommentarer
    1. Utrolig trist, ord kan ikke beskrive hvor uendelig grusomt det er. Ta vare på hverandre i den tøff tiden som kommer. Stor trøsteklem 💔💖💔

      1. Tusen takk. Ja nå gjelder det å ta vare på hverandre. Det er en veldig tung og vanskelig tid i vente. Dette er en stor tragedie for hele familien og for de rundt oss også. Utrolig trist.

        1. Uff, jennie mor, jeg savner henne utrolig høyt❤️ hilsen bv til jennie mor, hadde gledet meg til og se jennie etter juleferien til den morran jeg fikk se at jennie var borte, det bare trillet ut av meg jeg hadde ikke lyst til og dra på skolen bare finne jenta mi💔❤️ men det gikk ikke, det var ikke her det skulle ende💔😭

          1. Huff. Ja det er utrolig trist. Vi har det så vondt etter at Jennie forlot oss. Det er en så dyp og vond sorg. Sender over en stooor klem til deg. Å miste en god venn er helt grusomt! Ta godt vare på deg selv.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg