Drømmer meg bort

Etter det som skjedde i går så tenker jeg å ta en rolig dag i dag. For når jeg våknet i dag så var jeg helt utslitt. Noe jeg pleier å være etter å ha følt mye på angsten bl.a. Så i dag tenkte jeg å lese litt i boka, se på en film og se hva som skjer.

Siden jeg ikke har noen krefter i kroppen så står jeg over treningen i dag og tar heller det i morgen. For sånn jeg har det nå så vil jeg egentlig bare gå å legge meg igjen, men det kan jeg jo ikke. Jeg har jo nettopp fått snudd døgnet tilbake til normalt så jeg får prøve å holde meg våken til kvelden. Så jeg tenkte vi kunne ta en liten titt på noen fine vinterbilder i dag og bare se hvordan resten av dagen blir her på bloggen.

Naturen er så vakker og den gjør meg alltid i bedre humør. Ofte sitter jeg å drømmer meg bort til de lange gåturene i skogen i fjor sommer og lengter etter varmt vær sånn at jeg kan gå ut dit igjen.

*drømmer meg bort*

Ja, jeg satt faktisk her og koblet helt ut igjen. Er det egentlig så rart? Den naturen er jo så vakker. Skogen er fylt med vakre steder som jeg har lyst til å vise dere mer av. Jeg gleder meg sånn fordi jeg har lagt så mange planer for både bloggen og når jeg starter opp med youtube, men først har jeg jo noen andre planer først og det er jo alle disse frøene. Det blir forhåpentligvis masse grønnsaker i år. Jeg håper hvertfall det for jeg har så lyst til å plukke med meg f.eks tomater som jeg kan spise på turene, men akkurat nå er det snø og kaldt ute så jeg får vel bare prøve å smøre meg med tålmodighet. Selvom det er lettere sagt enn gjort. Når jeg først har noe jeg vil gjøre så skulle jeg ønske det skjedde i går. Derfor føles alltid vinteren så lang, men nå har jeg jo faktisk klart å fylle dagene ganske bra sånn at jeg har sluppet den evige lengselen etter sommeren. Jeg kan drømme meg bort, men i det minste har jeg mulighet til å koble ut og gjøre andre ting.

Det ville vært så mye enklere om ikke kroppen min stivnet og verket av kulden. Da kunne jeg faktisk dratt ut på eventyr hele året, men sånn er det altså ikke. Så da må man gjøre det beste ut av det og finne på ting inne.

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg