Dro på Lierkroa

Etter en helg hvor jeg kun har slappet av, var det godt å bevege på seg igjen. Jeg har hvilt kroppen min etter alt som har skjedd den siste uken og nå kjente jeg at den endelig var klar for å ta en liten tur ned til mamma. Vi er jo langt fra ferdig. Har man hus og hage så er det alltid noe man kan gjøre. Og det er jo bra for meg, om jeg kjeder meg en dag (som i dga) og vil ha noe å gjøre. Så jeg var nede der og hjalp henne litt, men vi var også en tur på Lierkroa.

Som dere ser ble det både rekesmørbrød og softis. En utrolig koselig og fin dag sammen med mamma, med andre ord. Også var det godt å bruke kroppen igjen. Jeg har slitt en god del med kroppen de siste par dagene. Med utmattelse. Ikke at jeg klarer å sitte stille en hel dag heller. Det ble full spabehandlig her hjemme. Noe måtte jeg jo finne på når jeg skulle slappe av. Og hva er vel mer avslappende enn en varm dusj og spabehandling?

Kroppen min er fortsatt litt utmattet, men den er mye bedre enn hva den var. Som dere vet så pushet jeg kroppen min så mye jeg bare klarte. For jeg ville jo være sammen med dama mi i Sverige, men så gikk jeg på veggen og måtte bli kjørt hjem.

Heldigvis er det ikke så lenge igjen til dama mi kommer hit. Selvom jeg skulle ønske at jeg kunne vært hos henne, har vi snakket om at det er best at hun kommer hit fremover. Og jeg må jobbe med psyken min. Så får vi se når neste tur til Sverige blir. Det blir nok en stund til, men da har jeg hvertfall et bestemt mål å jobbe mot. Noe som kan være veldig kjekt når man skal jobbe med psyken. For tilbake til Sverige skal jeg!

Jeg spent på å se hvordan månedene fremover kommer til å bli. Jeg vet hvertfall at jeg har lyst til å få mest mulig ut av dagene. Hvem vet, kanskje det blir noen fine turer og andre spennende ting som skjer. Men nå skal jeg ta det helt med ro resten av kvelden. Så får vi se hva morgendagen bringer.

4 kommentarer
    1. På Lierkroa har de mye god mat, ligger fint og og grei parkering. Er veldig mye folk der og det ikke minst takket være softisen der som smaker meget godt. Har vært der mange ganger selv om det er en stund siden sist. Håper det går bra med deg og dine fremover. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg