Dollarstore Sverige

Jeg hadde egentlig ingen høye forhåpninger da jeg skulle sjekke Dollarstore for halloweendekorasjoner, men da jeg fikk se utvalget der så ble jeg veldig glad. Det var så mye der inne som jeg egentlig hadde lyst til å kjøpe med meg, men man kan jo ikke alltid kjøpe alt man har lyst på. Noe tok jeg med meg. Vil du se hva jeg kjøpte så burde du følge med videre i dette innlegget.

Når vi satt oss inn i bilen så var det egentlig ikke for å dra på “halloween decor hunting”. Det bare ble sånn. Vi begynte egentlig med å pante flasker, handle litt mat og en liten tur innom systembolaget. Det var ETTER alt dette at jeg spurte om hun viste om noen steder som solgte halloween dekorasjoner. Så da ble det plutselig en tur til Dollarstore.

Man måtte gå et stykke inn i butikken, men omg! De skuffet ikke når det kom til halloween generelt. Dette her var jo paradis for meg. Om du følger meg, vet du jo at jeg har MYE halloween greier. Ikke bare det, men dekorasjonene mine er jo veldig sånn året rundt. Så jeg elsker jo å finne nye ting som kan brukes året rundt også. Det var også veldig gøy å se at dama mi faktisk likte noen av tingene der. Noe som gjorde meg ekstra glad.

Dere lurer kanskje på hva jeg faktisk kjøpte med meg fra Dollarstore. Så la oss ta en titt sammen.

Det første er en kopp til dama mi. Hun må jo ha en skikkelig halloweenkopp når hun skal drikke øl. Og denne passer jo perfekt!

Jeg tok også med 2 av disse stettglassene. Jeg tenkte det kunne være kjekt å ha til for eksempel brus. De var kule og de matchet bollene som jeg også kjøpte med meg.

Noe jeg har veldig lite av er ting til kjøkkenet. Så når jeg så disse så tenkte jeg at jeg bare måtte ta med 2 stykker. Enten det blir til dessert, liten salat eller godteri. Det er alltid kjekt å ha noen skåler som man kan bruke til så å si hva som helst og som ikke går i stykker. For ja, de er laget av plast. Forhåpentligvis har jeg dem lenge.

Og helst til slutt ble denne med. Jeg hadde lyst på en annen, men siden den kostet 350,- så ble den ikke med meg hjem. Men jeg føler at jeg trenger å få fylt opp med ting som dette. Jeg har jo mye som kan stå rundt og pyntes opp med inne, men jeg har ingenting som dette. Med tiden så skal jeg nok få samlet opp litt av dette også. Nå har jeg hvertfall 1 og det er en start.

Noe som virkelig står på ønskelista mi er den dukka som henger oppned. Det er denne som var så dyr, men den hadde faktisk vært utrolig kult å ha! Hvem vet, kanskje jeg får skaffet noe sånt neste år. Jeg vet hvertfall hvor jeg vil ta turen for neste års “halloween decor hunting”. Ikke bare er det bedre priser, men det er også mye bedre ting enn i Norge.

Om du har noen gode idéer for steder i Norge jeg burde sjekke ut, slipp en kommentar i kommentarfeltet. For jeg sjekker gjerne ut flere steder. Selvom jeg har sjekket både Nille, Europris, TGR og masse nettbutikker.

Hvis du ikke vil gå glipp av flere reisetips, hauls og masse annet spennende, burde du følge bloggen på Facebook HER. Du kan også følge meg på Instagram HER for ennå mer spennende innhold. Ikke glem å sjekke ut storyen min. Og har du gått glipp av noe så fins det meste under høydepunkt på profilen min.

2 kommentarer
    1. Du verden her var det mange ting til HW. Blir nok noen barn som ringer på. HW er tatt over for julebukken som var en skikk i romjula i gamle dager.. Håper du er fornøyd med det du skaffet det. Ha en fin dag.

      1. Ja, absolutt. Hehe ja, jeg husker jeg gikk julebukk da jeg var liten. Men veldig få som gjorde det da også. Halloween er mer moro. Jeg er veldig fornøyd med det jeg fikk tak i. ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg